کد خبر 733824
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
فيلم محمد رسول‌الله(ص)

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» ساخته تحسین برانگیز مجید مجیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» ساخته مجید مجیدی که به مقاطع کودکی و نوجوانی حضرت رسول اکرم (ص) می‌پردازد  به شبکه نمایش خانگی می‌آید . این فیلم بعد از ایام شب‌های قدر و احتمال نزدیک به عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. 

فیلم «محمد رسول الله» در کشورهای مختلف از جمله ترکیه، آذربایجان، عراق ، روسیه و... به نمایش درآمد و با اقبال مواجه شد توسط موسسه نورتابان تولید شده و برای این فیلم که 178 دقیقه آماده شده پشت صحنه نیز تدارک دیده شده است. 

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» داستان کودکی پیامبر اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود و به  قبل از تولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) توجه دارد. 

در این فیلم علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه به ایفای نقش پرداختند. 

فیلم پرفروش سال 1394 توسط شرکت تصویرگستر پاسارگاد توزیع می‌شود. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس