کد خبر 733478
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
مهدی تارتار

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش در لیگ برتر عملکرد خوبی خواهد داشت و هرگز از آن دسته تیم‌هایی که اصطلاحا آسانسوری خطاب می‌شدند، نخواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار درباره شرایط تیمش، نقل و انتقالات پارس جنوبی، پیروزی‌های تیم ملی، نقش رامین رضاییان در برد مقابل مونته نگرو، وضعیت پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


اول تیم‌های بزرگ بازیکنانشان را جذب کنند
ما نقل و انتقالات باشگاه پارس جنوبی را با حوصله پیگیری می‌کنیم. قطعا دنبال این هستیم که بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم اما تا زمانی که بازیکنی قطعی نشود، نامی از بازیکنی نمی‌بریم تا مشکلی ایجاد نشود. معمولا بازیکنان در فوتبال ایران اینگونه هستند که دوست دارند در تیم‌های بزرگ‌تر و نزدیک به پایتخت بپیوندند و ما نیز به همین خاطر صبر می‌کنیم تا تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان،‌ذوب‌آهن، پیکان و سایپا بازیکنان مدنظرشان را جذب کند و سپس به دنبال بازیکنان مد نظرمان برویم.


در اواخر نقل و انتقالات بازیکنان به سراغمان خواهند آمد
مطمئن باشید هرچه به سمت اواخر فصل نقل و انتقالات می‌رویم، تیم‌ها دنبال باشگاه‌ها خواهند بود. باشگاه ما شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه کمتر تیمی شرایط مالی و امکاناتی خوب تیم ما را دارد، بازیکنان به سراغ ما خواهند آمد. 


قطعا آسانسوری نخواهیم بود
مطمئن باشید باشگاه پارس جنوبی با مدیریت قوی و بازیکنانی که قرار است جذب شوند والبته پشتوانه محکم هواداران آسانسوری نخواهد بود. قطعا در لیگ هفدهم تیم را در لیگ برتر تثبیت می‌کنیم و به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم سقوط کردن است.


پارس جنوبی را با گهر مقایسه نکنید
شرایط گهر دورود با پارس جنوبی هرگز قابل قیاس نیست اما باید این را بگویم گهر تا هفته هفتم که من حضور داشتم و قرار بود پول بازیکنان را پرداخت کنند، جایگاه مناسبی داشت و حتی بالاتر از پرسپولیس هم بودیم. با این حال باشگاه ما ساختار قدرتمندی دارد و هرگز نمی‌شود اسم گهر را کنار تیم مان قرار داد.


نتایج تیم‌ملی نتیجه ثبات و اعتماد است
از نتایج خوب تیم ملی خوشحالم. وقتی ثبات وجود داشته باشد، نتیجه حاصل می‌شود. کی روش چند سال است در تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشته و شخصیت خوبی به تیم ملی داده است. او شناخت خوبی هم نسبت به بازیکنان ایرانی و فرهنگ ما پیدا کرده است. روندی که می‌بینیم اکنون تیم ملی در پیش گرفته، نتیجه اعتماد و ثباتی است که در تیم ملی وجود داشته است. 


رضاییان اخلاقش را اصلاح کند
من رامین رضاییان را از خیلی وقت پیش می‌شناسم. زمانی که برای تست دادن به راه‌آهن آمد اما در نهایت به صبا رفت. رامین از نظر فنی و حرفه‌ای بازیکن توانمندی است که خودش را همیشه در اوج نگه می‌دارد اما باید از حواشی‌اش کم کند. او باید از نظر اخلاقی خودش را اصلاح کند. رامین بچه خیلی احساسی است و وقتی اسیر حواشی می‌شود، به مشکل می‌خورد.


رامین را جذب می‌کنید؟
اولویت ما روی پست های دیگر است. از سال گذشته دو دفاع راست خوب داریم که احتمالا آنها را حفظ می‌کنیم اما اگر در پست رامین بازیکن می‌خواستم حتما برای جذب او اقدام می‌کردیم.


برای دایی خوشحالم
خوشحالم که هر 3 جام فوتبال ایران را در فصل گذشته 3 پرسپولیسی بردند. بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و پارس جنوبی در لیگ یک واقعا دوست داشتم علی دایی با نفت قهرمان حذفی شود. دایی در فصل گذشته خیلی سختی کشید و خداراشکر که با قهرمانی فصل را به پایان برد. 


پرسپولیس سال بعد با اختلاف بیشتر قهرمان می‌شود
پرسپولیس هم ثبات خوبی پیدا کرده است. این تیم شرایط خوبی دارد و با برانکو قوی‌تر هم می‌شود. قطعا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این تیم سال بعد با اختلاف بیشتر به مقام قهرمانی خواهد رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس