فرانچسکو توتی

رئیس باشگاه رم اعلام کرد که فرانچسکو توتی می‌تواند به عنوان سفیر این تیم پول‌های زیادی را از طریق تبلیغات و اسپانسرها به دست آورد.

به گزارش مشرق، جیمس پالوتا، مالک ثروتمند باشگاه آاس رم ایتالیا حضور فرانچسکو توتی، کاپیتان پیشین تیمش در MLS را که باارزش‌ترین لیگ فوتبال باشگاهی آمریکا و کانادا است  رد نمی‌کند.

توتی پرورش‌یافته مکتب باشگاه رم بود. او 28 ماه می گذشته (7 خرداد) در بازی هفته 38 سری A ایتالیا میان تیم‌های رم و جنوا خداحافظی کرد. اولین بار در سال 1993 میلادی با پیراهن تیم رم به میدان رفت. توتی 700 بار پیراهن گرگ‌ها را بر تن کرد و 300 گل به ثمر  رساند. از سال‌های طولانی کاپیتان تیم پایتخت‌نشین بود و اعلام کرد که شاید تصمیم به ادامه فوتبالش در آمریکا بگیرد.

جیمس پالوتا در رابطه با آینده فرانچسکو توتی می‌گوید: اگر بخواهد می‌تواند قرارداد 6 ساله با باشگاه رم در قالب مدیر داشته باشد. اگر من جای او بودم برای استراحت به پلاژ ساحلی می‌رفتم! با توجه به شهرتی که من در او می‌بینم سعی خواهم کرد تا بهترین استفاده را از فرانچسکو ببرم. او می‌تواند سفیر فوق‌العاده‌ای برای باشگاه رم باشد و پول‌های زیادی را از طریق قراردادها با اسپانسرهای مختلف و آگهی‌ها به دست آورد. هنوز مشخص نیست که توتی چه کار می‌خواهد کند. به طور کلی ادامه بازی او در لیگ کشور دیگری از جمله  MLS  آمریکا را رد نمی‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس