کد خبر 732833
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
صدا و سیما

معاون سیما گفت: مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» با مشکلاتی مواجه بود که مشکلاتش صد در صد برطرف و تلاش شده است قدر قوم دلاور بختیاری شناخته شود.

به گزارش مشرق، «سید مرتضی میرباقری» معاون سیمای رسانه ملی درباره سریال‌های تولید شده در سال گذشته گفت: در یک سال گذشته 120 مجموعه تلویزیونی را فعال کرده‌ایم و برای تمام مناسبت‌های سال، مجموعه‌های تلویزیونی ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: برای ماه مبارک رمضان هم دو مجموعه تلویزیونی با کیفیت ارائه دادیم البته بیش از این هم داشتیم، اما به دلیل کوتاهی زمان همین دو مجموعه را روانه آنتن کردیم.

معاون سیمای رسانه ملی افزود: تابستان شرایط خودش را دارد، در زندگی شهری گرفتاری‌های زیادی وجود دارد که ملودرام‌های طنز گزینه خوبی برای این ایام است.

میر باقری ادامه داد: در فصل تابستان روزهای پنجشنبه و جمعه دو مجموعه تلویزیونی ویژه را پخش خواهیم کرد.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به مجموعه‌های تلویزیونی الف ویژه در دست تولید نیز گفت: مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» با مشکلاتی مواجه بود که مشکلاتش صد در صد برطرف و تلاش شده است تا قدر قوم دلاور بختیاری شناخته شود. این مجموعه تلویزیونی در اولین فرصت پخش خواهد شد.

وی افزود: 10 مجموعه تلویزیونی الف ویژه دیگر هم روند تولید خود را طی می‌کند و امیدوارم همه این 10 مجموعه را امسال روی آنتن ببریم.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس