کد خبر 731736
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نادر

برنامه تلویزیونی "راز" در فصل هفتم خود با اجرای نادر طالب‌زاده و با پرداختن به سوژه‌هایی چالش‌برانگیز مخاطبان را غافلگیر می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدمهدی حبیبی مدیر روابط عمومی برنامه‌ تلویزیونی "راز" گفت: برنامه‌ "راز" پس از پخش 200 قسمت از 6 دوره‌ سپری شده، وارد فصل هفتم خود شد که پس از سه سال وقفه روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است.
وی ادامه داد: تألیف و اجرای برنامه "راز" بر عهده نادر طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی بر عهده محمدرضا محمدی‌نجات است.

برنامه راز

حبیبی تصریح کرد: همچنین یک اتاق فکر پشت برنامه "راز" حضور دارد که وظیفه تهیه میان‌برنامه‌ها، طراحی سوژه‌ها، محورها و سؤال‌های برنامه را بر عهده دارد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: برنامه "راز" هر شب به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 23 تا 24 روی آنتن شبکه چهار می‌رود و ساعت 17 روز بعد نیز این برنامه بازپخش می‌شود.
مدیر روابط عمومی برنامه "راز" توضیح داد: موضوعاتی که در فصل هفتم این برنامه در دست تولید و تهیه قرار می‌گیرد، به نوعی ادامه‌دهنده موضوعات و دغدغه‌هایی است که گروه سازنده "راز" در دوره‌های قبل این برنامه داشته اما این موضوعات به فراخور تغییر زمان و شرایط روز ایران و جهان، ممکن است به مسائل جدیدتری تبدیل شود.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه برنامه "راز" زنده است، از قبل محتوای جزئی آن چندان مشخص نیست اما قرار است در سری جدید این برنامه غافلگیری‌هایی وجود داشته باشد و سوژه‌ها و افرادی با برنامه درگیر بشوند که در سری‌های قبل چنین موضوعی وجود نداشته است.
حبیبی همچنین افزود: برنامه "راز" در دوره هفتم تا اندازه‌ای دچار بازبینی شده و برخی سوژه‌های جدید و در عین حال تعدادی سوژه‌های چالش‌برانگیز را هم مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه راز

وی تصریح کرد: قسمت اول برنامه "راز" با حضور ابراهیم رزاقی و تورج کلانتری درباره قدرت مستندسازی در افشاری مفاسد اقتصادی و راندخواری روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.
حبیبی خاطرنشان کرد: قسمت دوم و سوم برنامه "راز" نیز به‌ترتیب با حضور حسین ده‌باشی با موضوع مستندسازی ایرانی‌ها در برون‌مرزی و همچنین قسمت سوم با حضور فؤاد ایزدی با موضوع روابط آمریکا و روسیه در دوره ترامپ و همچنین دعوت از اساتید آمریکایی برای تدریس در دانشگاه‌های ایران مورد بحث قرار گرفت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس