کد خبر 731185
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
دستگیری

سرمربی تیم ملی راگبی این روزها دچار مشکلی شده که شاید فکرش را نمی‌کرد به خاطر اعزام تیم‌ملی روزی به زندان بیفتد!

به گزارش مشرق، ورزش ایران یک بار دیگر شاهد رخ دادن اتفاق عجیبی شد و علیرضا اعرابی سرمربی تیم ملی راگبی ایران که برای حضور تیم ملی در مسابقات غرب آسیا چکی برای خرید بلیت اعزام داده بود، به دلیل پاس نشدن راهی زندان شد.این چک مربوط به سال 9 بوده و حالا بعد از گذشت 2 سال طلبکاران دست به کار شده و به دلیل عدم توانایی مالی این سرمربی و از سوی دیگر کنار کشیدن انجمن راگبی از پرداخت این تعهد اعرابی را روانه زندان اوین کرده‌اند.

ماجرا از این قرار بوده که پیش از اعزام قرار بوده اسپانسری برای پرداخت هزینه‌ها پیدا شود. شرکت ساپکو قرار بود اسپانسر شود، اما آنها تنها به پرداخت جوایزی بسنده می‌کنند و برهمین اساس اعرابی برای انجام شدن این سفر به رقابت‌های غرب آسیا چکی شخصی را پرداخت می‌کند به امید اینکه پس از بازگشت هزینه‌ها از سوی انجمن راگبی پرداخت شود.

مسعود اعرابی برادر این مربی مدعی است در وزارت ورزش مدارکی را در دست دارند که مشخص شده آنها  هزینه‌های این اعزام را به انجمن راگبی داده اما انجمن آن مطالبات را پرداخت نمی‌کند.

در این بین انجمن راگبی زیر بار این اتفاق نمی‌رود و مسئولان آن معتقدند اعرابی به خاطر چکی که به برادرش داده، بازداشت شده و انجمن خودش دسته چک دارد.

برادر سرمربی تیم ملی راگبی همچنین می‌گوید: برای اعزام مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش وجود داشته و تیم ملی برای تفریح اعزام نشده ست. کل هزینه ها نزدیک 170 میلیون تومان بوده و چکی که برادرم به خاطر آن راهی زندان شده، نزدیک 8 میلیون تومان است. آقابیک روز گذشته با من تماس گرفت و حتی شماره آژانسی که چک به او پرداخت کرده بودیم را از من گرفت. برادرم در زندان است و آنها همچنین به دنبال محکوم کردن من هم هستند.

وی در پایان گفت: ما در حال حاضر در وزارت ورزش هستیم تا تکلیف این موضوع مشخص شود. برای خاجر شدن برادرم هم از زندان تنها باید بدهی طلبکاران پرداخت شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس