معرکه الکرامت

رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان اعلام کرد در پی بی‌توجهی‌های رژیم صهیونیستی، اسرای اعتصاب‌کننده سطح مطالبات خود را بالا برده‌اند و گفته‌اند باید به عنوان «اسرای جنگی» شناخته شوند.

به گزارش مشرق، «عیسی قراقع» رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین جمعه (امروز) اعلام کرد اسرای فلسطینی که وارد چهلمین روز اعتصاب غذای خود شده‌اند، پس از بی‌توجهی رژیم صهیونیستی ، سقف مطالبات خود را بالا بردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا»، قراقع گفت این اسرا اعلام کرده‌اند باید به عنوان «اسرای جنگی» شناخته شوند و در ادامه به زندان‌های داخل اراضی اشغالی 1948 منتقل شوند.

رئیس کمیته امور اسرا و آزادگان سپس اعلام کرد حال عمومی «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین و «عاهد غلمه و محمد القیق» وخیم است و خون بالا می‌آورند.

بنا بر این گزارش، علیرغم اوضاع بحرانی اسرای اعتصاب‌کننده، روحیه آنها بسیار بالاست و بر ادامه این مبارزه تا تحقق مطالبات خود اصرار دارند.

بارزترین مطالبات این اسرا عبارتند از : پایان بازداشت موقت یا اداری، پایان حبس انفرادی، پایان ممنوعیت دیدار اسرای فلسطینی با خانواده‌هایشان و اعطای خدمات پزشکی به اسرا.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس