کد خبر 728347
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
ملاقاسمی

ملاقاسمی گفت: قاسم رضایی فرنگی کار المپیکی ایران باید تمرینات جدی خود را به همراه سایر ملی پوشان آغاز کند تا بتواند نظر شورای فنی را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در وزن 130 کیلوگرم جلب کند

به گزارش مشرق، حسین ملاقاسمی گفت: رضایی فرنگی کار 98 کیلوگرم تیم ملی که مدال طلا و برنز بازی های المپیک 2012 لندن و 2016 ریو را در کارنامه دارد از شورای فنی درخواست کرده است در مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی که اواخر تیر ماه برگزار می شود در وزن 130 کیلوگرم کشتی بگیرد.

وی گفت: نظر شورای فنی در این زمینه مثبت است، اما با توجه به اینکه رضایی پس از المپیک ریو در هیچ میدانی حضور نداشته است، باید در اردوی تیم ملی شرکت کند و تمرینات خود را آغاز کند. در این صورت اعضای شورای فنی با درخواست رضایی مشکلی نخواهند داشت.

این پیشکسوت کشتی در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی نیز گفت: کادر فنی، دو تیم متفاوت را روانه مسابقات کرد و نتایج خوبی نیز بدست آورد. این نتایج نشان می دهد که می توان به آینده کشتی فرنگی امیدوار بود.

وی افزود: هر چند برخی از فرنگی کاران با تجربه نتوانستند انتظارات را برآورده سازند اما این دو میدان، تجربه و سنگ محک خوبی برای فرنگی کاران جوان بود تا پیش از آغاز رقابت های جهانی 2017 فرانسه، نواقص خود را برطرف سازند.

عضو شورای فنی تیم های ملی در خصوص محمدعلی گرایی فرنگی کار وزن 70 کیلوگرم ایران نیز گفت: وی در بازی های کشورهای اسلامی نمایش قابل قبولی داشت و در دیدار فینال با وجود مصدومیت به مدال طلا دست یافت.

ملاقاسمی بیان داشت: او در حال حاضر مصدوم است و امیدواریم پس از رفع مصدومیت به اردوی تیم ملی بازگردد.

قاسم رضایی دارنده مدال طلا و برنز المپیک و همچنین مدال نقره و برنز جهان در وزن 98 کیلوگرم است.

وی بعد از بازی های المپیک اعلام کرد که از این پس قصد دارد در وزن 130 کیلوگرم به میدان برود.

با توجه به اینکه ملی پوشان مدال آور در بازی های المپیک و جهانی سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را در وزن خودشان کسب می کنند و با توجه به تغییر وزن قاسم رضایی، او برای بدست آوردن دوبنده تیم ملی در وزن 130 کیلوگرم در رقابت های قهرمانی جهان باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور یابد.

تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی نو با کسب 4 طلا، یک نقره و 2 برنز قهرمان شد و در بازی های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان نیز 2 طلا و 3 برنز کسب کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس