کد خبر 728255
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
18e2999891374a475d0687ca9f989d83_902.jpg

نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت نوجوانی فلسطینی در ایست بازرسی کانتینر در شرق قدس اشغالی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

 به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت نوجوانی فلسطینی در ایست بازرسی کانتینر در شرق قدس اشغالی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که این نوجوان فلسطینی قصد حمله به نیروهای گارد مرزی با سلاح سرد را داشته است که نظامیان اسرائیلی به سمت او تیراندازی کرده و او را زخمی کردند. دقایقی بعد پلیس رژیم صهیونیستی از جان باختن این جوان فلسطینی خبر داد و اعلام کرد که هیچ آسیبی به نیروهای گارد مرزی وارد نشده است.

منابع محلی نیز اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی نوجوانی فلسطینی را هنگام عبور از ایست بازرسی مابین بیت لحم و شرق قدس هدف تیراندازی قرار داده و او را به شدت مجروح کردند و مانع از ورود خودروهای امدادرسان به محل برای انتقال او به بیمارستان شدند تا اینکه در نهایت این جوان فلسطینی بر اثر شدت خونریزی همانجا به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی نام این شهید را «رائد أحمد ردایده» ١٥ ساله اعلام کرده‌اند.

با شهادت این فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به ۳۱۴ نفر افزایش یافت. از مجموع شهدای انتفاضه ۸۴ نفر کودک و نوجوان کمتر از ۱۸ سال هستند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سورنا IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    1 1
    خدا از سر تقصیرات این صهیونیستهای کودک کش نگذره . خدا لعنتشون کنه و نسلشون رو از روی زمین برداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس