انور قرقاش وزیر مشاور امارات در امور خارجه

وزیر مشاور در امور خارجه امارات ضمن تکرار اتهامات بی‌پایه علیه ایران گفت که تهران فرصت ترمیم روابط با کشورهای همسایه‌اش را دارد.

 به گزارش مشرق، یک مقام ارشد امارات با بیان اتهامات اثبات‌نشده گفته ایران پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، فرصت ترمیم «روابط مخدوش» خود با همسایگانش در غرب آسیا را دارد.

به گزارش خبرگزاری «شینهوا»، «انور قرقاش»، وزیر مشاور در امور خارجه امارات روز یکشنبه در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت که امیدوار است ایران «روابط مخدوش با کشورهای همسایه‌اش را بازبینی کند. باشد که تهران فرصتی دیگر را از دست ندهد. »

اظهارات این دیپلمات در حالی مطرح شد که امارات یکی از کشورهای شرکت‌کننده در ائتلاف متجاوز عربستان به یمن است. حملات این ائتلاف به کشور فقیر یمن بارها مورد انتقاد مجامع حقوق بشری و بین‌المللی قرار گرفته است.

قرقاش در توئیتر خود همچنین نوشته است: «اعتدال‌گرایی روحانی هنوز در سیاست خارجی ایران در منطقه به نحو مثبتی انعکاس پیدا نکرده است. »

تهران همواره اتهامات برخی کشورهای عربی درباره دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه را رد کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    11 0
    اولا/ این امارت امیر نشین است ثانیا /به اندازه همان جزیره تنب بزرگ ایران است ثالثا/- لقمه ای است در دهان انگلیس و کوچکش کرده اند که راحت تر بلعیده شوند - مردم ایران حوصله اراجیف این جغل ها را ندارند دولت سریعا پاسیخ قاطع به این جغلوها بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس