کد خبر 727484
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
فیلم/ تظاهرات بحرینی‌ها علیه محاکمه شیخ عیسی قاسم

شماری از علما و شخصیت‌های جهان اسلام با آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین ابراز همبستگی کردند.

 به گزارش مشرق، شیخ مامون رحمه خطیب مسجد جامع اموی شهر دمشق در گفت وگو با پایگاه منامه پست تصریح کرد: آل خلیفهِ مجرم و مستبد به هیچ وجه قادر نیست که خدشه ای به آیت الله شیخ عیسی قاسم وارد کند زیرا ملتی استوار، صبور و مجاهد از وی حمایت و پشتیبانی می کنند و آماده هستند که جان خود را برای آیت الله شیخ عیسی قاسم بدهند.

وی افزود: این ملت در طول سالها ثابت کرده است که ظلم و استبداد را نمی پذیرد و قادر به مقابله با این رژیم خونریز و وحشی است.

شیخ رحمه تصریح کرد: آل سعود به خاطر کارهایش در همه کشورها از جمله سوریه، عراق، یمن و بحرین مسبب بلا و مصیبت ها در کل منطقه است  و نقشه هایش در تمام منطقه شکست خورده است.

وی تصریح کرد: روزی فرا خواهد رسید که جهان شاهد فروپاشی این رژیم های واپس گرای دیکتاتور عقب مانده در منطقه باشد.

خدشه به آیت الله قاسم با آتشفشان ملت بحرین مواجه می‌شود‌

معاون دبیرکل شورای وحدت مسلمانان پاکستان نیز به پایگاه منامه پست گفت: خدشه به آیت الله شیخ عیسی قاسم با آتشفشان خشم ملت بحرین روبرو خواهد شد.

شفقت الشیرازی گفت: آل خلیفه با اقدامات خود علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم پایان عمر رژیم جنایتکار و مستبد خود را سرعت می بخشد.

وی تصریح کرد: این عالم جلیل القدر با ثبات قدم و جهادش و حمایت ملت بحرین از وی، رژیم آل خلیفه را مرعوب کرده است.

شفقت الشیرازی گفت: ملت مجاهد بحرین در طول سالهای گذشته ثابت کرده است که قادر به ثابت قدمی و پایداری و مقابله با آل خلیفه مستبد است.

وی افزود: موضع علمای شرافتمند بحرین در حمایت از آیت الله قاسم و فراخوان برای دفاع از ایشان تا سرحد مرگ، روشن و قاطع بود. این امر به نوبه خود گواه قاطع این مسئله است که ملت بحرین میزان توطئه و حمله شدید به مجاهدان و شرافتمندان در این کشور را درک می کند.

رژیم خلیفه پایان خود را رقم خواهد زد

یکی از مسئولان ارشد نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) در عراق نیز تاکید کرد که رژیم آل خلیفه با صدور حکمی سنگین علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم پایان عمر خود را رقم می زند.

ابومهدی النجفی در گفت وگو با پایگاه منامه پست، ملت بحرین را به انتفاضه علیه ظلم و رد هرگونه تلاش برای خدشه وارد کردن به آیت الله عیسی قاسم فراخواند و گفت: از همه ملت های آزاد در جهان هم می خواهم که از این ملت شریف و مجاهد با همه ابزارها حمایت کنند.

وی تاکید کرد: رژیم جنایتکار آل خلیفه و آل سعودِ خونریز و حامی این رژیم تنها زبان زور را می فهمد و تنها راه مقابله در برابر استبداد و خونریزی آنها همان اصرار بر مواضع و ثابت قدمی و صبوری و عدم تسلیم شدن یا عقب نشینی با هر هزینه ای است.

النجفی گفت: ملت بحرین ثابت کرده است که از مقابله با آل خلیفه نمی ترسد و در راه آزادی و پیروزی تاکنون شهدایی را نثار کرده است.

وی افزود: ملت های مقاوم در منطقه به قدرت ملت بحرین در مقابله و پیروزی و دفاع از آیت الله قاسم با هر هزینه ای اطمینان راسخ دارند.

ملت بحرین تصمیم به مقاومت تا پیروزی گرفته است

ابومجاهد از فعال عربستانی نیز تاکید کرد: ملت بحرین تصمیم خود را برای مقابله و مقاومت تا پیروزی یا شهادت گرفته است.

ابومجاهد در گفت وگو با پایگاه منامه پست درباره حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم هشدار داد و تاکید کرد: ملت قهرمان بحرین که در طول بیش از شش سال با ظلم و ستم مقابله کرده است، متحد و یکپارچه در نبرد برای دفاع از آیت الله قاسم خواهد بود و پاسخ قاطع و سختی به هرگونه تلاش برای خدشه وارد کردن به رهبر خود، خواهد داد.

وی گفت: آل خلیفه از تجربه سالهای گذشته درس نگرفته و میزان ثابت قدمی و عزم و اراده ملت بحرین را درک نکرده است.

ابومجاهد تاکید کرد: کسی که فکر می کند ملت مقاوم بحرین ساکت شده و عقب نشینی خواهد کرد، در توهم به سرمی برد. در صورتی که مسئولان آل خلیفه حماقت بزرگتری در تاریخ خود مرتکب شده و اقدامی علیه آیت الله قاسم مرتکب شوند، بحرین شاهد مرحله جدیدی متفاوت از گذشته خواهد بود.

خدشه به آیت الله قاسم، تسریع شکست رژیم خونریز خلیفه

یکی از مسئولان ارشد کمیته های مردمی یمن نیز تاکید کرد که خدشه به آیت الله شیخ عیسی قاسم شکست رژیم خونریز آل خلیفه در بحرین را تسریع خواهد کرد.

احمد القادری به پایگاه منامه پست گفت: تروریسم آل خلیفه و آل سعود باعث نخواهد شد که ملت بحرین عقب نشینی کند.

وی تاکید کرد: اقشار مختلف ملت بحرین امروز همانند سال های گذشته آماده پاسخ به جنایات رژیم و دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم هستند.

القادری ملت بحرین را در جهاد، دلاوری، ثابت قدمی و پایداری نظیر ملت یمن توصیف کرد و گفت: ملت بحرین از کسی نمی ترسد و از موضع خود عقب نشینی نمی کند.

وی خواستار تداوم بیش از پیش صبر و بردباری و مقاومت ملت بحرین شد و از آنها خواست تا به این رژیم جنایتکار درس سختی بدهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس