کد خبر 727389
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
مفیدی

سریال «حسن‌یوسف» به کارگردانی و قلم محمدباقر مفیدی‌کیا نیز از سوی اوج تولید شود. «حسن‌یوسف» سریالی عاشقانه با مضمون انقلابی است.

به گزارش مشرق، مقامات ارشد سازمان صداوسیما از همکاری با سازمان اوج برای تولید سریال‌های آتی می‌گویند و ما با سازمانی طرفیم که کفه سنگینی در تولید سریال و فیلم سینمایی دارد. اوج با تولید سریال «آسمان من» و بعد از آن فیلم‌های سینمایی «بادیگارد» و «ایستاده در غبار» قدم بلندی را در حوزه سریال سازی و سینما برداشت و اکنون با توان بیشتری در این مسیر قدم برمی‌دارد.
همچنین قرار است سریال «حسن‌یوسف» به کارگردانی و قلم محمدباقر مفیدی‌کیا نیز از سوی اوج تولید شود. «حسن‌یوسف» سریالی عاشقانه با مضمون انقلابی است. در این سریال با داستان عاشقانه‌ای طرف هستیم که در بستر حوادث مختلف اجتماعی و سیاسی، کشور از سال ۸۸ تاکنون درگیر فرازوفرودهایی می‌شود. سریال «حسن‌یوسف» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا، روایتگر زندگی یک زوج جوان است که در بستر زندگی و چالش‌های روزمره تلاش دارند به زندگی خود ادامه دهند و در برابر مشکلات زندگی‌شان بهترین انتخاب را داشته باشند. سریالی که با توجه به مضمون و سوژه کلی آن، کنجکاوی‌های زیادی را برمی‌انگیزد.

منبع: روزنامه صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس