کد خبر 727337
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
پرویز برومند

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال می‌تواند با غیرت بازیکنان و حضور و همراهی هوادارانش العین امارات را شکست دهد.

به گزارش مشرق، پرویز برومند درباره تقابل استقلال با العین امارات در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خودم یک بار مقابل العین بازی کرده‌ام که در امارات این تیم را با یک گل شکست دادیم. از آن موقع تا الان، همه چیز تغییر کرده است. من بازی‌ العین مقابل ذوب‌آهن را دیدم. از دید من العین تیم بدی نیست. استقلال در تهران می‌تواند این تیم را شکست دهد، اما باید طوری به پیروزی برسد که کار به بازی برگشت کشیده نشود.

وی در ادامه افزود: اگر بازی رفت در زمین حریف بود، صددرصد استقلال از این مرحله عبور می‌کرد، اما الان شرایط خطرناک است. استقلال می‌تواند با حضور تماشاگران و غیرت بازیکنانش العین را شکست دهد. دیدارهای استقلال و پرسپولیس در آسیا ملی است و باید به صورت ملی هم حمایت شوند. خوشبختانه هواداران ایرانی هم به این موضوع واقف هستند. همه تیم‌های آسیایی از بازی در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران وحشت دارند و استقلال باید نهایت استفاده را از این مسئله ببرد.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی‌ تیم‌های غرب آسیا را که دیدم، به این نتیجه رسیدم که تیمی سرتر از استقلال و پرسپولیس نبود. فکر می‌کنم یک تیم از ایران به عنوان نماینده غرب آسیا می‌تواند به فینال آسیا برسد.

دیدار استقلال ایران - العین امارات در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 20:45 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس