کد خبر 727175
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کرمانشاه

نتایج پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه مشخص شد.

به گزارش مشرق، نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه به شرح زیر است:‌

کرمانشاه: براساس آرا شمارش شده، کامران ملکی با ۴۰ هزار و ۶۲ رای، ابراهیم مرادی با ۳۹ هزار و ۲۷۸ رای،  رسول آزادی با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای، سیدپیمان موسوی با ۲۹ هزار و ۵۷۸ رای، سید حجت الله موسوی اجاق با ۲۸ هزار ۶۷۴ رای، طیب حیدری با ۲۵ هزار و ۶۹۶ رای، سالار احمدزاده با ۲۴ هزار و ۷۵۱ رای، سید احسان احسانی با ۲۴ هزار ۵۸۶ رای، غلامرضا امیری با ۲۲ هزار و ۲۷۳ رای، مازیار رضایی با ۲۱ هزار و ۹۳۹ رای و احسان حیدریان نیز با ۲۱ هزار و ۲۳۱ رای نفرات اول تا یازدهم منتخب شورای شهر کرمانشاه هستند.

صحنه: خانم تیمور نوری با ۵ هزار و ۹۴۲ رای، قنبرعلی منصوری با ۵ هزار و ۱۰۵ رای، مصطفی توشمالانی با ۵۰ هزار و ۳۷ رای، نسیم حق‌جویان با ۴ ۶۰۳ رای و صید علی مرادی با ۴ هزار و ۲۵۲ رای به عنوان نفرات اصلی شورای شهر صحنه معرفی شدند.

سنقر : علی بنی عامریان با ۷ هزار و ۱۸۰ رای، حجت اله بیگلری با ۵ هزار و ۳۶۵ رای، اله رضا اعظمی با ۴ هزار و ۱۴۲ رای، رضا سنجری با ۳ هزار و ۹۶۰ رای و سید مهدی طالقانی با ۳ هزار و ۲۴۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنقر معرفی شدند.

کنگاور: اسفندیار رحمت‌آبادی، سوسن سلیمان‌آبادی، روح‌الله بختیاری، ابوالقاسم طاهرآبادی، عباس کاووسی شریف، حسین ادیبان و احمد پروانه به ترتیب اول تا هفتم شدند.

پاوه:  جهانبخش لطف‌الهی، حیدر اسلامی‌نیا، سامان مرادی، دلشاد جراح‌زاده و سیدمحمد احسن به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

هرسین: یوسف عسگرپور با ۶ هزار و ۶۲۳ رای، مصطفی اله مرادی با ۵ هزار و ۶۷۴ رای، علی کرمی با ۵ هزار و ۴۴۲ رای، مسلم صفری با ۵ هزار و ۳۹۱ رای و ورعلی میرزایی با ۵ هزار و ۳۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر هرسین انتخاب شدند.

شهر کرند غرب: طی آمار به دست آمده جلال صفوی، ابراهیم سلیمی، سید سجاد یادگاری، یوسف رحمتی و سید صالح میرعبدالی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کرند غرب معرفی شدند.

روانسر: صباح مظفری، کیومرث مظفری، میثم رضایی، فریدون خرمی و محمد فتحی به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

ثلاث باباجانی: ناصح عظیمی، جلال مرادی، چنور احمدی، عطا رحیمی و اسعد ویسی با کسب بیشترین آرا به عنوان نمایندگان شورای پنجم شهر ثلاث باباجانی برگزیده شدند.

اسلام‌آباد غرب: الهام حیدرزاده، مرزبان بخشم، بهروز جلیلیان، محمد خلف صیادیان، مجتبی سنگین وزن، پرویز رزم‌دیده و محسن غلامی به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهر اسلام‌آباد غرب انتخاب شدند.

قصر شیرین: براساس اعلام نهایی کیومرث خزلی با ۲ هزار و ۹۵۰ رای به عنوان نفر اول، کیانوش سلیمانی با ۲ هزار و ۷۸۶ رای به عنوان نفر دوم، اسدالله رضایی زاده با ۲ هزار و ۱۳۸ رای به عنوان نفر سوم، روح اله مرادی با ۲ هزار و ۱۳۳ به عنوان نفر چهارم و علی خدا مرادی با یک هزار و ۸۶۱ رای به عنوان نفر پنجم معرفی شد.

جوانرود: محمدعلی رضایی با  ۶۴۴۶ رای، بهمن ویسی نور با ۵۹۶۱ رای، سما عزیزی با ۵۸۳۰ رای، انور احمدی با ۵۰۰۵ رای، اختر ویسی با ۴۷۳۵ رای، صیداحمد امیری با ۴۵۷۴ رای و فریدون ابراهیمی با ۴۴۰۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوانرود

سرپل ذهاب: نظام الدین کشتمند با پنج هزار و ۳۳۶ رای-جلال مولایی با پنج هزار و ۱۸۱ رای- سید مجتبی جاسمی با ۵ هزار و ۱۲۱ رای- حشمت الله صفری با ۴ هزار و ۸۲۰ رای - مسعود مروتی میرحصاری با ۴ هزار و ۲۴۵ به عنوان اعضای اصلی شورای شهرسرپل‌ذهاب معرفی شدند.

گیلانغرب: احمد رشیدی با سه هزار و 258 رای ، فریاد پرهوده با 2 هزار و904 رای، علی الفتی با 2 هزار و 869 رای ، جهانگیر عزیزی با 2 هزار و 716 رای ، حشمت اله پرواز با 2 هزار و 560 رای به عنوان پنج عضو اصلی  شورای اسلامی این شهر معرفی و انتخاب شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس