کد خبر 726978
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
پدر و پسر

در این گزارش پدری را مشاهده می‌کنید که با پسرش سر یک جلسه آزمون نشستند.

به گزارش مشرق، میل به ادامه تحصیل و درس خواندن احساسی است که پیر و جوان نمی شناسد و انسان در هر سن و سالی که باشد می تواند با علاقه این موضوع را دنبال کند، به قول معروف ماهی را هر وقت که از آب بگیرید تازه است و جلوی ضرر را هروقت که انسان بگیرد حاصلش منفعت بوده، در همین رابطه شما را با یک پدر و پسر آشنا خواهیم کرد.

مری الزهرانی ۵۰ساله به همراه پسرش مشغول آزمون دادن در یک جلسه مشترک در مدرسه ای واقع در شهر مقدس مکه قبله گاه مسلمانان و زادگاه پیامبر اسلام برگزار شده است.

این مرد بیان کرده که به هیچ عنوان از این که در این سن و سال با پسرم در یک امتحان شرکت کردم احساس خجالت نمی کنم و بسیار مشتاق هستم پا به پای فرزندم مراحل مختلف تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارم و به درجات عالی برسم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهداد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    41 43
    السلام علیک یا المشرقی الانتخابات الایرانی چه خبر ؟ الخود را الزده ای به الکوچه الچپ ؟ الاخبار التیله بازی الطفلان سعودی را هم الذکر کن . دماغ سوخته میخریم خدا جای حق نشسته بسوزید و در سوختنتون همیشه بمونید
    • سید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
      48 17
      کلا مثل منتخبتون شخصیت و ادبیات کلامیتون فوق العاده بی شرمانه هست شکر خدا که با تایید منتخبتون توسط شماها هیچ مشکلی نداشته و نداریم
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    24 11
    افرین به این عرب روشنفکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس