کد خبر 726791
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
شورای شهر تهران

فرماندار بروجرد گفت: تائید صلاحیت دیرهنگام ۳ کاندیدای شورای شهر علت تأخیر در آغاز رأی‌گیری شعب اخذ شهرستان بروجرد بوده است.

به گزارش مشرق، علی کورانی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در شعبه اخذ رأی مسجد امام خمینی حاضر شد و به سؤالات خبرنگاران در خصوص تأخیر دو ساعت و نیم در زمان  اخذ رأی این شهرستان پاسخ داد و اظهار داشت: به دلیل تائید صلاحیت سه نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی در بامداد امروز و زمان‌بر بودن بارگذاری اسامی این افراد در شعب اخذ رأی کار رأی‌گیری با تأخیر دو ساعت و نیم آغاز شود.

وی با اشاره به نبود هیچ‌گونه مشکلی درروند اخذ رأی شهروندان بروجردی افزود: در حال حاضر روند رأی‌گیری در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان بروجرد در حال انجام است و مشکلی برای این کار وجود ندارد.

فرماندار بروجرد حضور و مشارکت مردم این شهرستان را در این دوره از انتخابات باشکوه‌تر از ادوار گذشته خواند و گفت: بسیار خوش‌بین هستیم که مشارکت این دوره از انتخابات در شهرستان بروجرد نسبت به انتخابات گذشته بیشتر باشد.

وی عنوان کرد: امروز سرنوشت مدیریت اجرایی کشور و شوراهای شهر و روستا از طریق انتخاب مردم تعیین می‌شود که امید است انتخابات در کمال صحت و امنیت و با مشارکت حداکثری انجام شود چرا که انتخابات تائید نظام جمهوری اسلامی و تأمین‌کننده منافع نظام و مردم در دو بعد داخلی و خارجی است.

کورانی فر بیان کرد: اگر مشارکت بالا باشد حتماً مهلت اخذ رأی در شعب انتخاباتی با نظر وزیر کشور و بر اساس درخواست شهرستان‌ها تمدید خواهد شد.

حمیدرضا بوالحسنی رئیس دادگستری بروجرد نیز اظهارداشت: امینت انتخابات در سراسر کشور با توجه به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی به نحو کامل تأمین‌شده است.

وی افزود: برای متخلفان انتخاباتی پرونده تشکیل‌شده و پس از انتخابات به آن‌ها رسیدگی می‌شود اما تخلف تأثیرگذاری تاکنون گزارش نشده است و چند اکیپ بازرسی سیار در شعب اخذ رأی گردش می‌کنند و با متخلفان در محل برخورد می‌کنند.

رئیس دادگستری بروجرد عنوان کرد: تأخیر درروند آغاز رأی‌گیری در بروجرد ناشی از اشکالی بود که متأسفانه درروند تائید صلاحیت‌ها رخ داد که این افراد جدید در سیستم‌ها شناسایی نشده بود و به همین دلیل مشکلاتی درروند اخذ رأی به وجود آمد.

وی بیان کرد: این تأخیر درروند تائید صلاحیت‌ها سبب گرفتن فرصت تبلیغات از نامزدها می‌شود و اگر هم کسی صلاحیت نداشته نباید در این ساعات پایانی تائید صلاحیت می‌شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس