انتخابات

عضو ستاد مرکزی مردمی روحانی در سال 92 گفت: بنا بود شایسته‌سالاری حاکم شود و اعتدال اتفاق بیفتد، قرار بود دولت تدبیر و راست‌گویان باشد، آقای روحانی سال 96 همان روحانی سال 92 نیست و انشایی به او داده‌شد

به گزارش مشرق، احمد حریمی عضو ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی رئیسی با اشاره به حضور خود در ستاد روحانی در سال 92 و پیوستن به ستاد رئیسی در انتخابات 96، اظهار داشت: در سال 92 ما به‌عنوان ستاد مرکزی مردمی آقای دکتر روحانی حضور داشتیم و در حال حاضر به‌عنوان ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی دکتر رئیسی خدمتگزار هستیم. 

وی بابیان اینکه بحث پیوستن مجموعه ستادهای مرکزی مردمی آقای روحانی در کلیه استان‌ها صورت گرفته است و آن‌ها را با ستادهای آقای رئیسی هماهنگ کرده‌ایم، افزود: البته فعالیت این ستاد دو هفته است که آغازشده اما تاکنون رسانه‌ای نشده بود.

عضو ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی رئیسی درباره تغییر رویکرد نسبت به روحانی و حضور در ستاد رئیسی، تصریح کرد: اینکه چرا ما به ستاد روحانی رفتیم علتش این بود که قرار بود در کشور تغییر ایجاد شود و بنا بود شایسته‌سالاری حاکم شود و اعتدال اتفاق بیفتد، قرار بود دولت تدبیر و راست‌گویان باشد، قرار بود توزیع عادلانه ثروت باشد و موانع تولید برداشته شود و قرار نبود برای جذب رأی دست به تخریب رقبا بزنیم.

وی بابیان اینکه قرار بود همه شعارهای اقتصادی که آقای روحانی در سال 92 داده بود که بخشی از آن را نیز ما خودمان مشق کردیم در عمل اتفاق بیفتد، گفت: ما احساس کردیم از سال دوم دولت تدبیر و امید این شعارها صرفاً در حرف باقی ماند و عملاً اتفاقی نیفتاد و ما هیچ اتفاق جدید و تدبیری ندیدیم.

حریمی با اشاره به صحبت‌های اخیر روحانی در همدان و کرمانشاه آن را مصداق بی‌تدبیری و توهین به شعور مردم ارزیابی کرد و گفت: آن‌ها به‌جای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر کل انقلاب و گذشته نظام را زیر سؤال بردند و درواقع آقای روحانی مجموعه ما را متهم به دهه شصتی بودن کرد و گفت ما نمی‌خواهیم به گذشته بازگردیم. درحالی‌که ما چنین اعتقادی نداریم و قطعاً آقای روحانی نباید این صحبت را مطرح می‌کرد.

عضو ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی رئیسی در خصوص ادعاهای روحانی پیرامون دیوارکشی و مسائلی از این قبیل به‌عنوان رقیب هراسی، یادآور شد: این مسائل مورد پسند هیچ‌یک از مجموعه ستاد دکتر رئیسی نبود و ما به همین دلیل آمدیم تا در ستاد ایشان خدمت کنیم. 

وی با اشاره به رویکردهای حجت‌الاسلام رئیسی درباره استفاده از همه ظرفیت‌های کشور ازجمله اصولگرایان و اصلاح‌طلبان خط امام (ره)، خاطرنشان کرد: آنچه ما به خاطرش بسیار محکم پای‌کار آقای روحانی در انتخابات ایستادیم اخلاقانه عمل کردن دولت تدبیر و امید بود و ما فکر کردیم که اخلاق‌مداری حاکم می‌شود اما صحبت‌های آقای روحانی درباره حضور یک تفکر خاص در ستاد آقای رئیسی مایه تأسف است. 

حریمی افزود: وقتی آقای روحانی در مناظره سوم مطرح کرد که همه چماق‌ به دست‌ها و افراد این‌چنینی در ستاد آقای رئیسی هستند بی‌انصافی محض بود چراکه در ستاد آقای رئیسی همین افرادی مانند ما هستند که هیچ اعتقادی به چماق و چنین تفکراتی ندارند و ما در این دوهفته‌ای که در ستاد مرکزی آقای رئیسی حضور داشتیم حرف‌هایی را که ‌آقای روحانی مطرح کرد را هیچ‌گاه ندیدیم. 

عضو ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی رئیسی این موضوع را رقیب‌هراسی عنوان کرد و گفت: این نوع نگاه خوب نیست و ما باید حرفی بزنیم که در کشور ایجاد همدلی کند نه اینکه ملت را به جان یکدیگر بیندازد، اعتقاد من این است که این حرف‌ها صحبت‌های خود آقای روحانی نیست.

وی با تأکید بر اینکه آقای روحانی سال 96 همان آقای روحانی سال 92 نیست، تصریح کرد: به نظر می‌رسد قطعاً انشایی از جایی به ایشان داده می‌شود چراکه وقتی از روی نوشته‌ای خوانده می‌شود مفهومش این است که از جریان دیگری وام می‌گیرند و این به نفع نظام نیست و با اصل اعتدال منافات دارد.

حریمی درباره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه طوری عمل کنید که بعد از 4 سال شرمنده نباشید درباره تحقق وعده‌های حسن روحانی، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل اصلی که شاید حس کردیم دولت تدبیر و امید قطعاً نمی‌تواند در 4 سال آینده مفید باشد همین عدم تحقق وعده‌ها بود و دولتمردان به‌جای ارائه برنامه گذشته خود در بُعد اجرایی بیشتر درباره رقیب صحبت می‌کنند و  همان موضوع رقیب‌هراسی که شایسته آقای روحانی نبود صورت می‌گیرد لذا از ابتدا که این احساس را داشتیم تصمیم گرفتیم کنار آقای رئیسی باشیم. 

عضو ستاد مرکزی اعتدال‌گرایان حامی رئیسی با تأکید بر اینکه ما از اول مناظرات اخلاق و اخلاق‌مداری را بیشتر در آقای رئیسی دیدیم، افزود: آقای رئیس‌جمهور بی‌انصافانه صحبتی را علیه ستادهای آقای رئیسی مطرح کرد که دروغ بود و واقعیت بیرونی نداشت. اگر ما چماق به دست هستیم پس سال 92 نیز همین افراد بودند که در ستاد آقای روحانی نیز حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    0 0
    کاش همه چشمشون باز میشد ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس