ترامپ

سی‌ان‌ان خبر داده که در آستانه سفر دونالد ترامپ به اراضی اشغالی، مقامات ارشد آمریکایی به او درباره انتقال سفارت واشنگتن از تل‌آویو به بیت‌المقدس هشدار دادند.

به گزارش مشرق، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر رئیس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی او را به انتقال سفارت واشنگتن به بیت‌المقدس تشویق کرده، مقامات ارشد آمریکایی درباره این اقدام هشدار دادند.

«دیوید فریدمن» سفیر جدید آمریکا در اراضی اشغالی که روز دوشنبه(دیروز) وارد رژیم صهیونیستی شده بود، امروز استوارنامه خودش را به رئیس این رژیم تحویل داد.

این اقدام در حالی صورت گرفته که رژیم صهیونیستی خودش را برای میزبانی از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا آماده می‌کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، مقامات ارشد آمریکایی به دونالد ترامپ هشدار دادند که با انتقال سفارت، بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناسد چرا که درباره تاثیر چنین اقدامی در از بین رفتن مذاکرات سازش، نگرانی وجود دارد.

این مقامات نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا همچنین هشدار دادند که این اقدام واشنگتن، خطرات منطقه‌ای بسیار گسترده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

این در حالی است که مشاوران نزدیک به ترامپ همچنان از رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهند او به وعده انتخاباتی خود برای به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا را نگهدارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس