کد خبر 725302
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
فدرر

پرافتخارترین تنیسور دنیا دلیل امتناعش از شرکت در رقابت‌های اوپن فرانسه فصل جاری را توضیح داد.

به گزارش مشرق، راجر فدرر سوئیسی شب گذشته (دوشنبه) در توییتر خود نوشت که امسال در رقابت‌های اوپن فرانسه دومین گرند اسلم فصل جاری تنیس شرکت نخواهد داشت. فدرر 35 ساله که اولین گرنداسلم فصل را ماه ژانویه در رقابت‌های اوپن استرالیا فتح کرد، دلیل خودداری از شرکت در این رقابت‌ها را کم کردن فشاری کاری برای دوام آوردن تا پایان فصل و حضور رقابت‌ها در فصول آتی اعلام کرده است.

مرد شماره 5 تنیس جهان با اعلام اینکه در هیچ یک از رقابت‌های کلی کورت امسال (رقابت‌هایی که روی زمین‌های رُسی برگزار می‌شود) شرکت نمی‌کند، اظهار داشت: من به این نتیجه رسیده‌ام که این برنامه‌ریزی راهی برای افزایش دوام من در مسابقات است. از این رو من و تیمم تصمیم گرفته‌ایم که در رقابت‌های کلی کورت حضور پیدا نکنیم چون این به نفع من و باعث بالا رفتن آمادگی‌ام برای رقابت‌های باقی مانده تا پایان فصل است. دلم برای هواداران اوپن فرانسه که همیشه حامی‌ام بوده‌اند تنگ خواهد شد و امیدوارم که سال آینده آنها را در رولان گاروس ببینم. متأسفانه من امسال در اوپن فرانسه شرکت نخواهم کرد اما همیشه قدردان هوادارانش خواهم بود.

فدرر که در دوران بازیگری‌اش تنها یک بار در سال 2009 موفق به فتح اوپن فرانسه شد، سال گذشته نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در این رقابت‌ها شرکت کند. او اولین بار سال 1999 در دومین گرنداسلم فصل تنیس حضور پیدا کرد. دارنده 18 عنوان قهرمانی گرنداسلم، در این فصل تا کنون سه قهرمانی داشته است که اولین آنها اوپن استرالیا بود، اولین گرنداسلم که بعد از 5 سال کسب کرد. او در ماه مارس رقابت‌های مستر ایندین ولز را فتح کرد و پس از آن هم در اوپن میامی به عنوان قهرمانی رسید.

رقابت‌های اوپن فرانسه 28 می (7 خرداد) آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس