کد خبر 724741
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
سپاهان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اسامی بازیکنان خروجی این تیم برای فصل آینده را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مهدی اخوان در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی در لیست خروجی زلاتکو کرانچار قرار دارند، گفت: روز گذشته کرانچار در جلسه‌ای با طاهری مدیرعامل باشگاه شرکت کرده و طرفین در مورد برنامه‌های آماده‌سازی و همچنین لیست ورودی و خروجی سپاهان برای فصل آینده به صحبت پرداختند. بر همین اساس فرید کریمی، علی احمدی، جلال عبدی، طالب ریحانی و روشندل 5 بازیکنی هستند که در لیست خروجی سپاهان برای فصل‌ آینده قرار دارند. ضمن اینکه در مورد بازیکنانی که در لیست ورودی کرانچار برای فصل آینده هستند باید عنوان کنم سیاست باشگاه این است تا زمانی که مذاکرات ما با بازیکنی قطعی نشود نام بازیکن اعلام نخواهد شد.

وی در مورد شایعه حضور سعید آقایی و عبدالله‌زاده در سپاهان برای فصل آینده گفت: در خصوص سعید آقایی اطلاعی ندارم اما درباره عبدالله‌زاده باید بگویم این صحبت‌ها شایعه است که خودشان راه می‌اندازند و بعد هم آن را تکذیب می‌کنند. در این خصوص باید بگویم که فعلا خبری نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه زمانی تمرینات این تیم آغاز می‌شود، گفت: این برنامه‌ها را کرانچار با طاهری هماهنگ کرده و سپس صبح امروز راهی کشورش شده است. در این زمینه مطلع نیستم چرا که از سوی باشگاه هنوز به من چیزی اعلام نشده است. 

اخوان در مورد آخرین وضعیت جباروف گفت: او خودش اعلام کرده که مشکل خانوادگی دارم و دیگر به ایران نمی‌آیم. با این حال باید در این خصوص صبر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس