کد خبر 723981
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
سپاهان

در شرایطی که مسابقات لیگ به پایان رسیده و تیم ها خود را برای لیگ هفدهم آماده می کنند، باشگاه سپاهان به صورت چراغ خاموش در حال صحبت با بازیکنان مدنظر کرانچار است.

به گزارش مشرق، سپاهان لیگ شانزدهم را در رتبه پنجم به پایان رساند تا از رسیدن به آسیا برای دومین سال پیاپی باز ماند. طلایی پوشان که با بازگشت کرانچار، شش هفته امیدوارکننده را پشت سر گذاشتند، حالا با لیستی که زلاتکو کرانچار در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است، به دنبال تقویت خود و حضور مقتدرانه در لیگ هفدهم هستند.


البته همانطور که گفته شد، سپاهانی ها خیلی بی سر و صدا و به اصطلاح چراغ خاموش با گزینه هایی مورد نظر کرانچار در حال رایزنی هستند و به نظر می رسد تا نهایی شدن مذاکرات خود، آن را رسانه ای نخواهند کرد.


البته عزت الله پورقاز، رامین رضائیان و گادوین منشا سه بازیکنی بودند که طلایی پوشان برای به خدمت گرفتن آنها اقدام کرده بودند و حالا حداقل یکی از این گزینه ها یعنی گادوین منشا از دسترس خارج شده است.


مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اینکه سپاهان چه بازیکنان و پست هایی را مدنظر دارد، گفت: « طبیعتا باشگاه به دنبال بازیکنان مورد نظر کرانچار است ولی فعلا نمی توانیم صحبتی در خصوص پست و نام آنها بکنیم».


البته با توجه به شرایط سپاهان در طول فصلی که گذشته می توان انتظار داشت خرید یک مدافع راست، یک مدافع وسط مطمئن برای قرار گرفتن در کنار کولیبالی، یک هافبک طراح در صورت بازنگشتن چپاروف و البته یک مهاجم هدف شش دانگ و همینطور حفظ بازیکنان ارزشمندی مثل مهرداد محمدی، در دستور کار آنها باشد.


ضمن اینکه اخوان به این موضوع اشاره داشت که باشگاه بازیکنان سطح بالا را برای اضافه شدن به تیم در نظر گرفته است.


سرپرست باشگاه سپاهان در مورد چپارف و آینده اش در ایران نیز عنوان کرد :« چپاروف روز بعد از بازی با استقلال تهران از ایران رفته و ارتباط با او قطع شده است. بحث آقای چپاروف این است که خودش دوست ندارد به ایران بیاید؛ این موضوع ربطی به باشگاه ها ندارد و در صورتی که بخواهد در ایران بماند باید خودش در این مورد انتخاب کند».

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس