کد خبر 723726
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
محمود واعظی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه روحانی گفت: سیاست آقای روحانی مانند دوره قبل است و قرار نیست در صد روز مشکلات حل شود، بلکه تنها برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این توصیه رهبرانقلاب که باید نگاه دولت ها به داخل کشور باشد، اظهار داشت: دولت یازدهم از روز اول همه اعتقادش را بر همین مردم و توانایی‌های داخل کشور گذاشته است، همچنان که دولت برنامه‌اش را دانش‌بنیان کرد.

وی با اشاره به نوع نگاهی که دولت به داخل کشور، کشاورزان و فقرا دارد، گفت: دولت از یکی، دو سال قبل به دنبال این بود کسانی که از کمیته امداد مستمری می‌گیرند، مستمری آنان را افزایش دهند. دولت، خارج را تنها به عنوان یک ابزار برای رفاه مردم می‌بیند و نگاهش به داخل است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه ۱۰۰ روزه رئیس جمهور، افزود: برنامه ۱۰۰ روزه یک تجربه خوبی است، دولت‌ها وقتی می‌آیند در صد روز اول یک ارزیابی از دولت خود دارند و مشورت می‌کنند و می‌گویند در صد روز آینده می‌خواهیم این جهت‌گیری‌ها را داشته باشیم. این دوره هم سیاست آقای روحانی مانند دوره قبل است و قرار نیست در صد روز مشکلات حل شود، بلکه تنها برنامه‌ها ارائه خواهد شد.

واعظی در واکنش به برنامه های انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخاباتی گفت: می‌گویند می‌خواهیم درآمد کشور را ۲.۵ برابر کنیم، همه کشور ایستاده‌اند که رشدمان به ۸ درصد برسد که هنوز نتوانستیم؛ اینها می‌خواهند رشد کشور را ۲۶ درصد کنند. اینها اول بگویند برای تهران چه کار کرده‌اند که می‌خواهند برای کشور انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس