کد خبر 723400
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
آاس رم

سرمربی تیم فوتبال میلان این شایعه که او فصل آینده هدایت جالوروسی را برعهده خواهد گرفت، تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، چند هفته‌ای است که گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر و تحولات احتمالی در کادر فنی چند تیم مطرح سری A از جمله میلان، اینتر و رم شنیده می‌شود که در یکی از آنها عنوان شده بود وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان در پایان فصل جاری از این تیم جدا می‌شود تا هدایت تیم دوران بازیگری‌اش یعنی رم را برعهده بگیرد. مهاجم پیشین جالوروسی اما این شایعه را تکذیب کرد.

مونتلا در کنفرانس خبری پیش از بازی یکشنبه شب میلان برابر آتالانتا در برگامو، اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی شایعات را خوانده‌ام اما باید بگویم که ما در این مورد این موضوع هماهنگی‌های مهمی انجام داده‌ایم و از هم اکنون داریم برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم. من با ماسیمیلیانو میرابلی‌ (مدیر ورزشی باشگاه میلان) به صورت روزمره در ارتباط هستم. الان اما باید به وضعیت فعلی‌‌مان و بازی‌مان برابر آتالانتا فکر کنیم.

مونتلا افزود: من جاه طلبی باشگاه را که مدیرانش آن را هم برای هم برای مردم به وضوح تشریح کرده‌اند، درک می‌کنم. خوشحالم که سرمربی میلان هستم و شایعات هم ناراحتم نمی‌کنند. میلان همیشه باید برای کسب پیروزی بازی کند و این کار به من انگیزه فراوانی می‌دهد.

سرمربی روسونری درباره انگیزه‌اش برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده هم تأکید کرد: بازی برگشت مراحل حذفی لیگ اروپا مانند همین بازی‌ها در لیگ قهرمانان هستند. من این تورنمنت را می‌شناسم و به همین دلیل هم برای رسیدن به آن انگیزه فراوانی دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس