قاضی زاده

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به برخی از فضاسازی‌ها درباره مناظره نمایندگان نامزدها واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، احسان قاضی‌زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات درباره برخی موضوعات مطروحه در فضای مجازی  مبنی بر مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: تصمیم‌گیری در مورد مناظره نمایندگان نامزدها بر عهده کمیسیون نظارت بر تبلیغات است و صداو سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده خواهد بود.

قاضی زاده با بیان اینکه موضوع مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات به تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات رسیده است، افزود: منتها زمان‌بندی مناسب برای این مناظره به لحاظ جدول پخش انجام نشده و در حال حاضر ما مشغول برنامه‌ریزی برای این مسئله هستیم.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات تأکید کرد: در این راستا ما هیچ نامه‌نگاری مبنی بر معرفی نمایندگان نامزدها برای این مناظره نداشتیم بنابراین وقتی که ما نامه‌ای به هیچ ستادی در این راستا نداده‌ایم و متعاقب آن هیچ نامه‌ای هم از ستادی دریافت نکرده‌ایم لذا موضوعاتی که مبنی بر این مسئله در فضای مجازی مطرح می‌شود در واقع نوعی گمانه‌زنی بوده که باید گفت ما هنوز وارد اجرای قانونی و حقوقی مناظره نمایندگان نامزدها نشدیم.

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات تصریح کرد: ما مشغول برنامه ریزی با سازمان صدا و سیما در این رابطه با موضوع مذکور هستیم تا اینکه این سازمان بتواند در زمان و ساعتی مناسب این مناظره را پوشش دهد و در عین حال تداخلی با برنامه نامزدهای انتخابات نداشته باشد.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه درباره مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که تا ساعاتی دیگر در سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود، افزود:  شیوه این مناظره همانند دو مناظره قبلی خواهد بود.

وی با اشاره به برخی شکایات مربوط به نامزدهای انتخابات تأکید کرد: طبق این شکایات ما در بخش پایانی مناظره امروز، انشالله دو دقیقه به وقت پایانی نامزدها اضافه خواهیم کرد.

گفتنی است، برخی افراد در فضای مجازی مدعی شده بودند که معاونت سیاسی صداو سیما مانع از برگزاری مناظرات نمایندگان نامزدها شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس