کد خبر 723336
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
دمشق تروریست

عناصر تروریستی احرار الشام سرکرده گروه موسوم به تجمع فاستقم را در ریف شمالی ادلب بازداشت کردند و بدین ترتیب درگیری شدیدی میان طرفین صورت گرفت که چندین کشته و زخمی برجا گذاشت.

به گزارش مشرق، یک گروه وابسته به «احرار الشام» به مقر همتای تروریستی خود «تجمع فاستقم کما أمرت» حمله کرد.

وبگاه خبری عنب وابسته به معارضان گزارش داد که عناصر احرار الشام فرمانده نظامی گروه تجمع فاستقم را در شمال ادلب بازداشت کردند.

گفته میشود که درگیری میان طرفین در این منطقه چندین کشته و زخمی نیز برجای گذاشته است.

این درگیری شامگاه پنجشنبه در روستای «بابسقا» در ریف شمالی ادلب میان دو گروه مذکور صورت گرفت.

«ورد الفراتی» رئیس دفتر اطلاع رسانی تجمع فاستقم گفت که عناصر احرار الشام «ابوالحسنین» فرمانده تجمع فاستقم را به یک نشست دعوت کرده و پس از آن وی را بازداشت کردند.

الفراتی میگوید که پس از بازداشت ابوالحسنین، مقر این نشست در بابسقا محاصره شد و در نتیجه با سلاح سنگین و سبک میان دو طرف درگیری شدیدی به وجود آمد.

به گفته وی، عناصر احرار الشام افراد زخمی تجمع فاستقم را در بیمارستانها بازداشت کردند و هر کس که با این گروه به هر نحوی ارتباط داشته باشد، توسط آنان بازداشت میشود .

یک منبع معارض حاضر در ریف شمالی ادلب اعلام کرد که «فاروق ابوبکر» سرکرده پیشین تجمع فاستقم، ابوالحسنین را بازداشت کرده و هنوز علت این مسئله مشخص نیست.

تجمع فاستقم در اواخر ژانویه سال جاری به همراه «جیش المجاهدین و کتائب ثوار الشام» به احرار الشام ملحق شدند؛ زیرا جبهه فتح الشام (جبهه النصره سابق) به مقرهای این گروهها در ادلب و حلب حمله کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس