کد خبر 721880
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
عنایتی

رضا عنایتی روی خط برنامه 90 آمد.

به گزارش مشرق، رضا عنایتی کاپیتان تیم صبای قم که پس از بازی با استقلال خوزستان از فوتبال خداحافظی کرد، روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در خصوص اتفاقات بازی صحبت کرد.

عنایتی گفت:« در ابتدا از طرف کمیته داوران از مردم قم عذرخواهی می کنم. باید شهامت داشته باشیم تا اگر اشتباهی رخ داد عذرخواهی کنیم. در ادامه هم به عنوان کاپیتان تیم صبا از مردم قم عذرخواهی می کنم که نتوانستیم تیم را نگه داریم. شاید قرعه به نام اشکان خورشیدی افتاده بود تا با اشتباهاتش یک استان را از سهمیه لیگ برتر محروم کند.»

عنایتی در خصوص صحبت های حنیف عمران زاده علیه فردوسی پور گفت:« به هرحال شرایط پس از مسابقه سخت است و بازیکنان ما با توجه به نتیجه ای که رقم خورده بود تحت فشار بودند.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبالدوست ایرانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
    0 0
    از برنامه 90 متشکریم که بخوبی مظلومیت صبا و حق کشی بی سابقه داور مسابقه رو به تصویر کشید. ضمنا همه دیدند که متاسفانه پرسپولیس چقدر ناجوانمردانه بازی کرد و ضربه ازاد منجر به گل پرسپولیس اصلا خطا نبود ولی داور هدیه داد به سیاه جامگان!! از مرادی داور خوب و ناظر در برنامه نود هم تشکر میکنیم بخاطر تیز بینی هاش..برانکو اگر در شرایط صبا قرار داشت وصبا نامردی میکرد اکنون چه حالی داشت؟؟!!؟/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس