کد خبر 721679
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
طلایی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هزینه‌های تبلیغاتی را بعد از انتخابات شورای شهر به مردم اعلام می‌کنیم تمام فعالیت‌های انتخاباتی ما بر عهده نیروهای جوان و حزب‌اللهی‌ است.

به گزارش مشرق، "مرتضی طلایی" نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بعد از فراز و نشیب‌های بسیار امروز صبح اول وقت تأیید صلاحیت بنده اعلام شد، گفت: به طور حتم درباره علل رد صلاحیتم از سوی هیئت نظارت شهر تهران مطالبی را در فرصت مناسب به اطلاع شهروندان خواهم رساند.

وی ادامه داد: این زمانی که برای بررسی مجدد تأیید صلاحیت بنده صرف شد تمام فرصت‌هایی که یک کاندیدا می‌توانست برای فعالیت و عرضه خود استفاده کند را به نوعی از بین برد.

طلایی با بیان اینکه قرار است در لیست خدمت حضور یابم، اظهار داشت: به صورت طبیعی روحیه و رویه بنده نوکری مردم است لذا مجموعه‌هایی که تشخیص دهند بنده شایستگی این نوکری را دارم برای همراهی و پشتیبانی در خدمتشان خواهم بود.

نامزد پنجمین دور از انتخابات شورای شهر تهران بیان داشت: لیست ائتلاف اصولگرایان اعلام شده از سوی چمران برای انتخابات شورا همان لیست خدمت است و نیروهای اصولگرا عنوان لیست خدمت را برای لیست انتخاباتی خود برگزیده‌اند.  

طلایی خاطرنشان کرد: امیدواریم از جبهه نیروهای مردمی انقلاب خبرهای خوب و خوشی به استحضار مردم تهران برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس