کد خبر 721231
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
نصیر زاده

مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد اعلام کرد از تمام پتانسیل های موجود برای پیشبرد اهداف باشگاه استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، مراسم معارفه و نشست خبری هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد عصر امروز برگزار و حکم او توسط سینا غفران نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد اعطا شد.


هوشنگ نصیرزاده پس از دریافت حکم انتصاب خود طی اظهاراتی بیان داشت: سیستم استفاده از نیروهای بومی باشگاه است و قصد ندارم نیرویی خارج از استان وارد این مجموعه کنم و بر این عقیده ام که نیروهای فعلی توانایی لازم را داشته و شایستگی خود را نشان داده‌اند.تلاش خواهم کرد این باشگاه را در مسیر رشد و پیشرفت حفظ نمایم و امیدوارم بتوانم در این باشگاه بتوانم انتظارات را برآورد سازم.


نصیرزاده با اشاره به اینکه در بحث مدیریت باشگاه، در بسیاری از موارد مدیر عامل اجرا کننده مصوبات هیات مدیره باشگاه است، ابراز داشت: ساختار این باشگاه بسیار منظم ایجاد شده و بدون به هیچ گونه سند سازی از کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه ای دریافت کرده است.این باشگاه علیرغم نوپا بودن، امکانات سخت افزاری قابل توجهی را فراهم آورده و این امر  امکان مانور بیشتری را فراهم می‌کند.


هوشنگ نصیرزاده، یکی از ویژگی‌ها و عوامل موفقیت و قهرمانی استقلال خوزستان در فصل گذشته لیگ برتر را یکدست بودن این تیم برشمرد و تصریح کرد: ماهم تلاش می کنیم که همین سیاست را در گسترش فولاد پیاده کنیم و با حمایت مالک و هیأت مدیره باشگاه، و همچنین همراهی هواداران فوتبال تبریز، گام های تاثیرگذاری را در راستای تعالی بیش از پیش این باشگاه برداریم.


وی در ادامه چهار تیم فوتبال مطرح تبریز را  همانند برادر عنوان کرد و افزود: این برادر ها تنها تاریخ تولدشان متفاوت است و همکاری و انمسجام عمل چهار باشگاه تراکتورسازی، ماشین سازی، گسترش فولاد و شهرداری می تواند به فوتبال تبریز کمک کند.


وی در خصوص موضوع درآمد زایی باشگاه های در فوتبال اظهار داشت: بلیت فروشی، فروش محصولات، اسپانسر و حق تلویزیونی چهار منبع تعریف شده است درآمدزایی برای تیم‌های فوتبال است که مهمترین آن فروش اقلامی با لوگوی باشگاه است که هم اکنون با توجه به شرایط مقدور نیست و باید مجلس شورای اسلامی در این مورد با تصویب مصوبه‌ای به باشگاه‌ها کمک کند.اسپانسر باشگاه شرکت هواپیمایی آتا است و بلیت فروشی هم مشخص است و موضوع دیگر حق تلویزیونی است که در ایران در برخی موارد شاهد هستیم هستیم که این امر  برعکس بوده و باشگاه‌های باید بابت پخش فوتبال حق پخش بدهند.


وی در ادامه اظهاراتش درخصوص انتخاب سرمربی و موضوع تمدید قرارداد بازیکنان، بیان داشت: علیرغم گمانه زنی، تصمیم گیری نهایی برای انتخاب و معرفی سرمربی فصل آینده تیم انجام نگرفته انشالله طی روزهای آتی این امر محقق خواهد شد، همچنین درباره بازیکنان، در حال حاضر  ۱۵ بازیکن باشگاه گسترش‌فولاد هنوز با تیم قرارداد دارند.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با بیان اینکه پرداختی باشگاه‌ گسترش فولاد به بازیکنان از ۵۰ درصد تا ۷۰ درصد بوده، ابراز داشت: درحالی که پرداختی بعضی باشگاه ۳۰ درصد قرارداد است، باشگاه گسترش فولاد به طور میانگین بالاتر از ۵۵ درصد قرارداد ها پرداخت کرده و از این بابت شرایط مناسبی داریم.


هوشنگ نصیرزاده یکی از اشتباهات باشگاه های ایرانی را انعقاد قرارداد دلاری با بازیکنان خارجی ها عنوان کرد و افزود:  بازیکن خارجی باید تابع سیستم مالی کشور باشد و نوسانات دلار باید دغدغه بازیکن خارجی باشد نه باشگاه، همچنین نباید اجازه شکایت بازیکن خارجی به غیر از فدراسیون فوتبال کشور را بدهیم و قراردادها باید با نظر باشگاه منعقد شود و نه نظر بازیکن و متاسفانه در ایران قراردادها با نظر بازیکن خارجی بسته و بعد از دوره ماه عسل بین بازیکن و باشگاه، مشکلات آغاز می شود.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش ضمن دعوت از اصحاب رسانه برای همراهی و کمک به توسعه و پیشرفت فوتبال تبریز، اظهار داشت: این خطه دارای پتانسیل های تئوری و عملی مساعدی از نظر اقتصادی و اجتماعی است و با همدلی و انسجام موفقیت قابل دسترس تر خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس