کد خبر 721146
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
علی اکبر طاهری

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفـت: هواداران باشگاه پرسپولیس با حضور پر شور خود برای صعود به مرحله بعد به ما کمک کنند.

به گزارش مشرق، علی اکبر طاهری در مصاحبه‌ای در مورد موفقیت‌های پرسپولیس، تصریح کرد: پیشاپیش نیمه شعبان را تبریک می‌گویم. دارایی و سرمایه اصلی باشگاه هواداران هستند. این دارایی مولد تمام کارهای خیر از جمله وحدت و یکپارچگی باشگاه شده است. با وجود این هواداران توانستیم سازماندهی خوبی در پیکره باشگاه ایجاد کنیم. آثار این مسئله در تیم بزرگسالان و بخشی در پایه‌ها بود. این هماهنگی را در مستطیل سبز دیدیم. باید آستانه تحمل ما بالا برود چرا که از سطح‌ و جایگاهی که داریم بالاتر می‌رویم. باید رقابت را یاد بگیریم و بدانیم رقابت در شرایط سخت‌تری شکل می‌گیرد. 

وی افزود: مسائل و حواشی پرسپولیس مختص به خودش است. حواشی ما در باشگاه‌های دیگر به این اندازه نیست پس باید مواظب خودمان باشیم. بنده از خودم شروع کردم تا بتوانیم دیگران را هم به سمت خودم بیاورم. هر کسی به نوبه خودش باید این مطلب را سر لوحه عمل و رفتار خودش بگذارد که هر کاری را از خودمان شروع کنیم. باید از خانواده‌ خود مراقبت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآور شد: طبیعی است رقبا و کسانی که می‌خواهند به نوعی ورود کنند تا به آرمانهای خودمان نرسیم با اتحاد و همدلی می‌توانیم این مسائل را حل کنیم. فردا بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی در پیش داریم. حضور هوادارانمان موثر خواهد بود. از عزیزان می‌خواهم بچه‌های تیم را با همدلی همراهی کنند. هواداران یار اصلی هستند. شاید برخی بگویند یار دوازدهم اما من می‌گویم یار اصلی هستند. بین اجزای پیکره باشگاه تفاوتی نیست. بین بازیکن، هوادار، پزشک، تدارکات و ... فرق نگذارید. همه با هم شدیم پرسپولیس پس احترام همه واجب است. فردا عزیزان با حضور پر شور خود پشتیبانی کنند تا با حضور پر رنگ بتوانیم از گروهمان به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس