روحانی - کراپ‌شده

دشمنان ملت ایران، به ویژه صهیونیست‌ها و سعودی‌ها و البته رسانه‌های غربی هم از این «خود-زنی» رییس‌جمهور و انتقاد بی‌سابقه به توان دفاعی کشور، استقبال آشکاری نشان دادند.

سرویس جهان مشرق - سخنان حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران، در مناظره دوم نامزدهای انتخابات در روز جمعه در انتقاد شدید به " کسانی که روی موشک ها شعار نوشتند و شهرهای زیرزمینی را نشان دادند"، حیرت و تاسف بسیاری در بین مخاطبان این مناظره به دنبال داشت. در آن سوی مرزها، دشمنان ملت ایران، به ویژه صهیونیست ها و سعودی ها و البته رسانه های غربی هم از این «خود-زنی» رییس جمهور کشور و انتقاد بی سابقه به توان دفاعی کشور، تعجب زده شدند و البته به طرز آشکاری از آن استقبال کردند. سخنان روحانی در این زمینه به تیتر روزنامه های صهیونیستی تبدیل شد که در ادامه نمونه هایی از آن را مرور می کنیم.

جروزالم پست

«تندروها تلاش کردند با ادبیات ضد-اسراییلی توافق هسته ای را تخریب کنند»

در ۲۰۱۶ یک آزمایش موشکی توسط سپاه پاسداران انجام گرفت که در آن شعارهای ضد-اسراییلی به عبری روی موشک ها نوشته شده بود.

در مناظره انتخاباتی در تهران که از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، رییس جمهور فعلی، حسن روحانی، به مقابله با منتقدانی پرداخت که می گویند تنها بخش کوچکی از ایرانی ها از توافق هسته ای ۲۰۱۵ میان ایران و قدرت های جهانی برخوردار شده اند.

ابراهیم رییسی، یک نامزد تندرو گفت: " چه چیزی از زمان توافق هسته ای تغییر کرده است؟ چه چیزی در زندگی روزمره مردم ما تغییر کرده است؟"

با این حال، رقبای روحانی در مناظره گفتند که توافق هسته ای را قبول دارند، چون یک «توافق ملی» است.

در جریان مناظره، روحانی بدون نام بردن، تندروها را متهم کرد که برای ضربه زدن به برجام تلاش می کنند و به آزمایش موشکی سال۲۰۱۶  سپاه پاسداران اشاره کرد که در آن جمله «اسراییل باید محو شود» به عبری روی موشک های آزمایش شده نوشته شده بود.

نامزد دیگر اصول گرا، شهردار تهران، محمدباقر قالیباف، یک فرمانده سابق سپاه پاسداران، روحانی را به شکست در مقابله با بیکاری ۱۲ تا ۲۰ درصدی کشور متهم کرد.

معاون روحانی، اسحاق جهانگیری که خود وارد رقابت در کنار روحانی شده است، هشدار داد که اگر یک نامزد «تندرو» در انتخابات ۱۹ می انتخاب شود، یک «استبداد آشکار» به کشور باز خواهد گشت و ایران دوباره منزوی خواهد شد. او خطاب به دوربین گفت:

"  مردم ایران شما این مناظره را الان با خانواده و دوستان ملاحظه می کنید، هوشیار باشید می خواهید فردای شما و فرزندانتان چگونه باشد؟ محدودیت می خواهید یا آزادی؟ توسعه یا آشفتگی، عزت بین المللی یا انزوای بین المللی، تنش یا آرامش می خواهید؟ یک لحظه رای می دهید آینده کشورتان را رقم می زنید."

علی رغم آسیب پذیری در زمینه اقتصاد، تحلیل گران می گویند روحانی شانس انتخاب مجدد را حفظ کرده است، چرا که او تنها نامزدی است که پشتیبانی اردوگاه اصلاح طلبی را دارد، در حالی که تندروها نتوانسته اند روی یک نامزد توافق کنند.

پایگاه خبری اسراییلی «آروتز شِوا»

«روحانی به پیام های ضد-اسراییلی حمله کرد»

پیش از برگزاری انتخابات در ۱۹ می، رییس جمهور ایران سپاه پاسداران را به خاطر نوشتن شعارهای ضد-اسراییلی روی موشک های بالیستیک مورد انتقاد قرار داد.

رییس جمهور ایران، حسن روحانی، روز جمعه از سپاه پاسداران به دلیل نوشتن پیام های ضد-اسراییلی روی موشک های مورد آزمایش، انتقاد کرد.

روحانی که در دومین مناظره پیش از برگزاری انتخابات در ۱۹ می سخن می گفت، همچنین از مخالفان خود به خاطر تلاش برای تخریب توافق هسته ای انتقاد کرد:

" برخی آمدند و تصویری از شهرهای زیرزمینی نشان دادند که برجام را برهم بزنند، روی موشک شعارهایی نوشتند تا برجام را برهم بزنند ولی مردم ما از همه اینها عبور کردند تا به امروز برسیم و شاهد پیشرفت بیشترمان در آینده شویم."

آزمایش موشکی مورد اشاره در مارچ ۲۰۱۶ انجام گرفت. جمله «محو اسراییل» به عبری روی موشک ها نقش بسته بود و مقامات ایرانی ادعا کردند که سیستم های موشکی در دست ساخت برای «مقابله با رژیم صهیونیستی» و «تضمین فروپاشی» آن ضروری هستند.

ایران می گوید آزمایش های موشکی آن تحت عنوان توافق هسته ای ۲۰۱۵ منع نشده است. ایران علی رغم محکومیت های بین المللی به آزمایش موشک های بالیستیک خود ادامه داده است. در فوریه، دولت دانلد ترامپ در واکنش به این آزمایش ها تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.

اظهارات روحانی غافلگیرکننده است، با لحاظ این که رهبران ایران به طور مستمر ایران را تهدید می کنند و خواستار محو ان از روی نقشه هستند. روحانی هم که از سوی غربی ها «میانه رو» محسوب می شود، از این قاعده مستثنی نیست.

روحانی قبلا اسراییل را «نامشروع» خوانده و گفته بود که بحران سوریه تمرکز ایران را روی دشمن اصلی یعنی اسراییل، دشوار کرده است.

روحانی در سخنان روز جمعه خود رقبایش را متهم کرد که با کسانی مرتبط هستند که تلاش می کنند زیر پای برجام و سیاست نزدیکی با غرب را خالی کنند.

"  وقتی دیپلماتهای ما در مذاکره بودند شما چه کردید؟ چه حرف‌های نامربوطی بعضی ها زدید! همانند مخالفین مردم ایران که صهونیست ها و وهابی ها و تندروهای آمریکا بودند یک عده ای همراه آنها شروع کردند به مخالفت کردن."

روزنامه «تایمز آو ایزراییل»

«روحانی: سپاه پاسداران با شعارهای ضد-اسراییل روی موشک ها می خواست توافق هسته ای را تخریب کند»

در مناظره انتخاباتی، رییس جمهور مساله آزمایش های موشکی را مطرح کرد که به تنش ها با آمریکا دامن زد.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران، در جریان مناظره روز جمعه، رقبای اصول گرای خود را به تلاش برای تخریب توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی متهم کرد و خواستار حقوق بشر بیشتر در ایران شد.

در یک انتقاد نادر از سپاه پاسداران، روحانی همچنینی تصمیم به نوشتن پیام های ضد-اسراییلی روی موشک های بالیستیک را زیر سوال برد:

" برخی آمدند و تصویری از شهرهای زیرزمینی نشان دادند که برجام را برهم بزنند، روی موشک شعارهایی نوشتند تا برجام را برهم بزنند ولی مردم ما از همه اینها عبور کردند تا به امروز برسیم و شاهد پیشرفت بیشترمان در آینده شویم."

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط»

«روحانی به تلاش های سپاه پاسداران برای تخریب توافق هسته ای حمله کرد»

رییس جمهور ایران که در پایان دوره ریاست خود به سر می برد، به شدت به رقبای محافظه کار خود حمله کرد. او سپاه پاسداران را به تلاش برای تخریب توافق هسته ای از طریق برنامه موشک های بالیستیک متهم کرد.

در دومین مناظره تلویزیونی، روز جمعه روحانی گفت که آزمایش و نمایش برد موشک های بالیستیک و نوشتن پیام های تحریک آمیز بر موشک، تلاشی آشکار برای انحراف توافق هسته ای است.

رقبای روحانی و شهردار تهران، محمدباقر قالیباف، از سوی روحانی متهم شدند که از طریق توزیع پوسترهای تحریک کننده، کمپین ضد توافق هسته ای را مدیریت می کردند و به دیپلمات های در حال مذاکره ضربه می زدند.

روزنامه بریتانیایی گاردین: رییس جمهور می گوید، سپاه پاسداران می خواست توافق هسته ای را تخریب کند

خبرگزاری سعودی العربیه: روحانی سپاه پاسداران را متهم به خرابکاری در توافق هسته ای کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 117
  • ناشناس IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    امام خمینی(ره): اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود . اما روحانی تلویحا"می گوید که نباید شعار ضد صهیونیستی داد و این حرف ایشان مغایر با آرمانهای امام(ره)و انقلاب است .
    • مهدی از قم IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      سیاست های پر از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی هرروز بیشتر به جنگ نزدیکمان میکند.اول با تعطیلی توان هیسته ای بعد توان نظامی و بعد تضعیف جبهه مقاومت در منطقه و بعد.... و در نهایت یک ایران فاقد قدرت بوجود میایید که فدای برجام شده است و هر کشور درجه سه ای میتواند از پا در اوردمان
    • تازه مسلمان نروژی شجاع IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      یاللعجب آقای روحانی به جای داشتن دغدغه امنیت مردم کشورش نگران امنیت صهیونیست هاست فاعتبروا یا اولی الابصار
  • مهرداد IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    مردم باید بدانند که تداوم دولت روحانی به معنای بتن ریزی تاسیسات موشکی و کاهش اقتدار ملی خواهد بود.
  • مسعود IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    روحانی فقط برو.
    • ناشناس US ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      تو یکی خودت برو
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      21 49
      چرا؟
    • منصف IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      57 16
      اولا آزمایش موشکی هشت ماه بعد از امضای برجام و دو ماه بعد از اجرای برجام بود دوما خود روحانی نامه نوشت که برنامه موشکی را تسریع کنید چند هفته بعد آزمایش موشکی شد پس این مشاوران آقای رئیسی و قالیباف چکار می کنند فقط بلدند حقوق مفت بگیرند و حرف آدمی مثل روحانی را به خورد طرفداران شان بدهند
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      94 27
      روحانی برو برنگرد
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      38 11
      روحانی برودیگه
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    خداروشکر که چهره واقعی خودش نشون داد پس منظور ایشون از برجام 2 همون پر کردن موشک ها با بتن بود دیگه از شدت درماندگی تو مناظره نمیدونست چکار کنه البته چنین حرفهایی بالاخره خریدار داره خریدارش آمریکا و اسرائیل و سعودی ها و نوچه های داخلیشون هست
  • ناشناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    قطعنامه 2231 که پیوست برجام است باعث فشارها بر برنامه موشکی ماست و اشتباه تیم مذاکره کننده این بود که اجازه دادند که این قطعنامه ضمیمه برجام بی فرجام شود.
  • میثم IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    96 50
    مناظره جاییه که حرف هایی توش زده میشه که در شرایط عادی حق نداری در موردش فکر هم کنی.
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      43 18
      حرف هایی که باعث سوء استفاده دشمنان و تضعیف امنیت و اقتدار ملی می شود حتی در مناظرات هم نباید بیان شود.
    • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      21 13
      نه بابا شما که بهشون فکر نمیکنین قبلش بیانیه صادر میکنین حالا بفرمایین دقیقا از کدوم حق حرف میزنین؟!!! یعنی خودتون رو چی فرض كردین که پایمال کردن امنیت کشور جز حقوقتون دسته بندی میشه
    • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
      17 6
      آقا میثم میتونی در مورد وجود یا عدم وجود!!!!! توان بازدارندگی دفاعی برای کشورت فکر کنی، کسی جلوتو نگرفته دلبندم.
  • سوزان IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    روحانی نه انتقام حاجیان را گرفت و در دولتش اوج بی احترامی به ایران و ایرانیهاست و کشورهای عربی اینقدر جرات توهین به ما را پیدا کرده اند !!1 گویا تنها فرد مظلوم همان دختر وزیر اموزش و پرورش است !!!
  • مهران IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    سردار جزایری: توان موشکی ما هیچ ارتباطی با برجام ندارد.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    56 9
    باید بجای موشکهای غربی سلاحی نو اختراع کنیم که مشابهش در جهان نباشه . قاره پیما هم باشه
  • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    60 10
    پایگاه خبری اسراییلی «آروتز شِوا» «روحانی به پیام های ضد-اسراییلی حمله کرد» روحانی اشتباه کرد با ....
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    64 6
    هویت حقیقی خودت را علاوه بر فرجام نشان دادی
  • رضا بهاری IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    آقا جان هر کی که فکر می‌کنه اسراییل غده سرطانی و باید از بین بره این گوی و این میدان تشریف ببرید از بین ببرینش جلوتون که نگرفتیم هم راه سوریه بازه هم لبنان
    • محمد IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      58 78
      به وقتش سوریه هم میریم منتها اول باید انگل های کدخدا مثل تو رو به درک واصل کنیم شما هم تشریف ببرید پیش رفقای تکفیریتون تا همونجا دست جمعی سقط شید
    • تورج IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      26 7
      حالا شما چرا خودتو ناراحت می کنی؟
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      4 5
      ناشناس4:18 ببخشید اشتباه منفی خورد
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    70 11
    درود بر جهادگران بی ادعای سپاه
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    32 56
    اصلا هدف صحبت های دکتر روحانی چیز دیگه ای بود.چه نیازیه درست همزمان با برجام برای اولین بار در تاریخ شهر موشکی نمایش داده شه؟این کار غیر از خودزنی چیز دیگه ای هم داره؟
    • محمد IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      35 7
      خودزنی رو فعلا رییس دولت محبوبت انجام داده که همه چیو برای هیچ به باد داد
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      24 6
      اینطور که من شنیدم این کار با مجوز شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته. رئیس شورای عالی امنیت ملی هم آقای روحانی هستن...
  • ناشناس IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    42 11
    مایه شرمساری که امریکاو اسراییل ازسخنان برخی حمایت کرده انشاءالله با انتخاب شخص اصلح درروز 29. اردیبهشت جواب این افراد داده شود
  • احسان IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    13 47
    محمد جان این نوچه هایی که میگویی مثل اینکه تعدادشان خیلی بیشتر از شما هاست چرا نمی خواهید باور کنید
    • محمد IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      26 6
      عجب باز هم توهم بیشمارید زدید؟! یعنی الان باید بترسیم تو چرا بهت فشار اومده مگه نوچه ای؟!
    • میم IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      5 4
      باکمال احترام خدمتتون عرض میکنم! "کشک". خیلی از اونهایی که شما فکر میکنی ضدانقلاب هستن مثل خودتون، اگر باهاشون حرف میزدی بهت میگفتن ربطی به تو و اربابات ندارن. در انتخابات خواهی دید که دوستداران انقلاب بیشترن یاضدانقلاب.
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      20 5
      شما خودت تنهایی سرشماری کردی؟!
  • پسر IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    47 11
    اگر دشمن کشوری از یه شخصی تعریف و تمجید کرد بدونین که حتماً آن شخص برای کشور مضر خواهد بود
    • رهگذر IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
      0 0
      کشته مرده منطقتم!!!!!!
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    18 39
    نوشتن شعار چقدر اقتدار ما را زیاد میکند
    • غیرت ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      17 8
      عزیزم خیلی اثر دارد برو اثر پرچم و شعارهای حزب الله را در جنوب لبنان و متقابلا ترس و واهمه اسرائیل ببین.
    • رهگذر IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
      0 0
      دیدیم اسرائیل زد ترکوندشون غیرت جان
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    44 11
    وای بر ما و رییس جمهورمان ...
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    42 8
    همه چی بستگی به ملت ما دارن که عزت رو انتخاب کنن یا ذلتو.ما باید انتخاب کنیم که همه مون بی شناسنامه باشیمیا باشناسنامه به جهنم بریم یا بهشت به کدخدا اتکا کنیم یا ملت خودمونوملت عزیز درست انتخاب کنید درست.این اقا اگه حرفی برا گفتن داشت جهانگیزی رو نمیاورد.مرد بود خودش میومد.والسلام.
  • محسن IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    23 51
    مشرق! چرا خودتان را به آن راه زده اید؟ کجای حرفهای روحانی انتقاد به قدرتِ موشکیِ کشور بود؟ این که گفته شود چرا برای تضعیفِ برجام، شهرهای موشکی را به همه نشان دادید و روی موشک شعار نوشتید، انتقاد از قدرتِ موشکی است یا انتقاد از بعضی رفتارها؟ در هیچیک از نقل قولهایی هم که از رسانه های خارجی کرده اید، گفته نشده روحانی از قدرتِ موشکی انتقاد کرده. فقط گفته اند انتقادِ روحانی از تلاش برای تخریبِ برجام. آیا این دو جمله با هم یکی است؟!
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      23 6
      معلومه وقتی روحانی این حرف را زد شما خواب بودی
    • حسن IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      25 8
      وقتی عملکرد ضعیف دولت باعث میشه که روحانی به هر دری بزنه و حتی خطوط قرمز که توان دفاعی هست هم مورد هجوم قرار بده. زحمات سپاه پاسداران و شهدای عزیز رو نادیده بگیره . فقط میتوان تاسف خورد برای دولت که از درد مردم و مستضعفین بی اطلاع است و تمام پیشرفت را در گرو نگاه به غرب و استکبار جستجو میکند... انشالله با انتخاب کاندید اصلح به آینده روشن سرزمین اسلامی عزیز کمک خواهیم کرد کاندید انقلابی آیت الله رئیسی - قالیباف - میرسلیم
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      5 5
      دیگه بچه شیرخواره هم میدونه که این کارها برای بالا بردن قدرت چانه زنی آقایون توی مذاکره بود نه خدشه وارد کردن به این دو تا ورق پاره ای که هیچ منفعتی برای مملکت نداشت. خدایا به ما قدرت تفکر عطا کن
  • خ IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    29 7
    واقعا برای ایشون متاسفم که برای چهار ورق رای این حرفها رو میزنن
  • امیرعلی IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    39 7
    ماهواره هارو خوابوندن و به دانشجو و اساتید دانشگاهی گفتن به شما ربطی نداره ! 4 ساله ماهواره هامون داره تو انبار خاک میخوره ! به خاطر ترس از آمریکا ! حتی سردار هم گفت اینو ! فیلم گریه دانشجو ها و اساتید هم هست !
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    44 9
    روحانی برو
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    43 7
    روحانی اگرهمین قدرت موشکی نبود هیچگاه آمریکاپای میزمزاکره نمی آمد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    35 7
    جای تاسف،که حسن آقای روحانی برای کسب رای، امنیت ملی وجان فشانی نیروهای دلسوز انقلاب ورهبری رازیر سوال می برد.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    38 6
    روحانی توروخدا زودتر برو، مملکت راحت شه
  • Moghadasnima IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    29 6
    خود زنی یا تف سربالا؟!!!! فقط میشه گفت: متاسفم برات ای دل ساااااااده!!
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    34 9
    بچه دو ساله هم میدونه سپاه خط قرمز امنیت ملی مملکته، چه راحت تو مناظره به سپاه هجمه کرد کسی هم جواب نداد
    • غیرت ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      16 4
      جوابش در29 اردیبهشت و رای به انقلاب و غیرتمندی است فریدون بای ی ی.
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    48 6
    بسه دیگه ما رییس جمهوری که واسه چهارتا رای جای دوست و دشمن رو عوض می کنه نمی خوایم. برو پی کارت
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    21 27
    الاغ نظرات رو بزار
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    30 5
    به من مظلوم مجوز قاچاق بدین... ۲۰۰ میلیون بیشتر سرمایه ندارم... مظلومم... بی‌کارم... تازه بابا هم وزیر نیسسسسس
  • ایرانی US ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    30 2
    مشاوران روحانی که حاج حسن رو همیشه بی خبر میذارند خوبه قالیباف همین صفحات رو پرینت بگیره ببره مناظره بعدی نشون حاج حسن بده بگه کی با صهیونیست ها همنوا شده!!!
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    9 3
    پس فکر کردید چرا امریکای ها و انگلیسی ها اینقدر برای اینها یقه پاره میکنند چون با هم به قول خودشون بستن . والا عاشق چشم ابروی اینها نیستن . استفاده شون که کردن تاریخ مصرفشون تمام بشه خودشون پته شون می ریزن روی اب . اینها هدفشون نابود کردن همه کشور از اتمی . موشکی . دفاعی . اقتصادی و فرهنگی هستش تا کشور رو خلع سلاح کنن و تحویل دشمنان بدن .
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    9 1
    غیر قابل انتشار را بچسب!
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    19 5
    دولتی که BBC و کانالهای معاند برای طرفداریش بال بال میزنن بایدم دل سعودی ها و اسراییلیها و هر چی رژیم متعفن توی دنیاست رو ببره
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    10 24
    بابا شما چرا دکتر روحانی رو درک نمیکنید
  • مهناز IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    9 1
    غیرقابل انتشار 85 تا؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      10 5
      منم موافقم مشرق غیر قابل انتشار هارو نشون بده تا از فهش هایی که نثار دولتی ها میشه نهایت لذت ببرید!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    20 6
    سپاه نبوددرخدمت داعش بودیم انتخاباتی هم نبود که جناب روحانی شرکت کنن
  • ندا IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    23 6
    آقای روحانی اقتصادو که نابود کردین ابروی کشور رو هم بردین
  • فارس/حامیان رییسی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    0 0
    با این قبیل سیاستها جنگ حتمی است. روحانی قصد تضعیف جدی توان موشکی ما رو داره. هسته ای هم نداریم. در نتیجه جیبوتی یا امارات ما را به راحتی از پا در می آورند. البته با اقتدار ارتش و سپاه این آرزوی عربستان و عربها و صهیونیستها و نوچه های داخلی بر باد خواهد رفت. یا حیدر کرار
  • محسن US ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
    0 0
    روحانی باید محاکمه گردد. الموت لاسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس