کد خبر 720313
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
دورهمی

مهران مدیری شب گذشته در برنامه «دورهمی» به گفت‌وگو با سیامک عباسی خواننده آلبوم «خوشبختی» پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه تلویزیونی دورهمی با میزبانی از سیامک عباسی خواننده آلبوم «خوشبختی» به موضوع تاریخ پرداخت و از عبرت‌های تاریخی گفت. مدیری ابتدا به مشاهده نسل‌های بعد از تاریخ معاصر ایران اشاره کرد و از نگاه طنز پیرامون ادوار مختلف تاریخی و پادشاهان ایرانی صحبت کرد.

مجری برنامه تلویزیونی دورهمی پس از اجرای قسمت‌هایی از استنداپ کمدی، بینندگان را به تماشای اولین بخش نمایشی با اجرای سیامک انصاری، سروش جمشیدی و مه‌لقا باقری دعوت کرد. مدیری در ادامه با بیان اینکه حدود یک سوم از مردم کشورمان بازیگر هستند، به حضور هنرورها در سریال‌های تاریخی اشاره کرد و گفت: وقتی نسل امروز مجموعه‌های تاریخی را نگاه می‌کنند، هیچ رابطه‌ای با ادبیات سنگین فیلم‌نامه برقرار نمی‌کنند و اصلاً متوجه نمی‌شوند. 

کارگردان برنامه دورهمی از عباسی خواننده پاپ برای حضور در برنامه خود دعوت کرد.عباسی پس از ورودش به صحنه دورهمی قطعه موسیقی تو رو دوست دارم را اجرا کرد و ضمن سلام و احوالپرسی با حضار داخل استودیو از حواشی حضور خود در عرصه موسیقی گفت: به خاطر اینکه مدتی فعالیت غیر رسمی داشتم، تا امروز مصاحبه تصویری نیز نداشتم و ترجیح می‌دادم تا شکل‌گیری رسمی فعالیتم دیده نشوم و دوستانم برای مدیریت این موضوع خیلی کمکم کردند.

وی با بیان خاطره‌ای از کسی که خود را جای او معرفی کرده بود، افزود: مدتی بود که در فضای مجازی خیلی پیام تشکر می‌گرفتم و مخاطب‌هایم برای حضور در مراسم‌های مختلف از من تشکر می‌کردند و من بی‌اطلاع بودم، تا اینکه پیگیر شدم و فهمیدم آقایی وجود دارد که به اسم من زن گرفته و موسیقی می‌داند و برای اجرا به مهمانی می‌رود. 

خواننده قطعه «دریاچه نمک» از شروع فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی اظهار داشت: از دوران نوجوانی گیتار می‌زدم و به صورت جدی کار موسیقی را شروع کردم و پس از نوازندگی و تحصیل در دانشگاه موسیقی، وارد حرفه موسیقی شدم و در حال حاضر با توجه به علاقه‌ام به ادبیات در رشته دکتری ادبیات مشغول هستم. 

وی با بیان اینکه سال گذشته توانستم مجوز بگیرم، عنوان کرد: قبل از آن حتماً صلاح نمی‌دانستند به من جواز بدهند. همچنین در ادامه عباسی قطعه «خوشبختیت آرزمه» را اجرا کرد و به نحوه نوشتن ملودی و ترانه این قطعه موسیقی اشاره کرد و از حضور مادر و برادرش بین تماشاگران خبر داد. 

مدیری به فعالیت‌های این خواننده پاپ اشاره کرد و عباسی خاطرنشان کرد: در کنار همه کارهایی که انجام می‌دهم، آهنگسازی را انتخاب می‌کنم. خواننده قطعه موسیقی «عشق دورم» از دوران عاشقی در سن نوجوانی خود گفت و تصریح کرد: هر چه سنم بیشتر می‌شود، تعریف و دیدگاهم از عشق تغییر می‌کند، این روزها حس عاشقیم مبهم است و واقعا نمی‌دانم عشقی وجود دارد یا نه. 

وی با اشاره به ملاک‌های ایده‌آل ازدواج، از اراده قوی و نقطه ضعف‌های خود گفت. همچنین عباسی در پاسخ به سؤال مدیری که کدام صدای خواننده‌های ایران را دوست داری و گوش میدهی؟ ابراز داشت: از خواننده‌های داخلی، موسیقی همکارانم را گوش نمی‌دهم، شاید موردی، قطعه‌ای را گوش کنم، اما سلیقه‌ام نیست. 

وی در ادامه به استمرار کنسرت‌های خود با حضور تازه خود اشاره کرد و در پاسخ به اینکه کارگردانی را دوست داری؟ عنوان کرد: کارگردانی را دوست دارم ولیکن این موضوعی نیست که همه از آن اطلاع داشته باشند. عباسی در پایان، پیش از اجرای آخرین قطعه خود با عنوان «عشق دورم»، اولین ساز خود گیتار و دو کتابی که به قلم او منتشر شده است را به موزه دورهمی اهدا کرد. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس