کد خبر 720288
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
عادل باوی

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این‎که آزمایشات عادل باوی، قهرمان پرورش اندام استان که چند روز به حالت کما رفته بود، روند خوبی را نشان می دهد.

به گزارش مشرق، دکتر آرش فروزان در خصوص آن چه بر عادل باوی، قهرمان پرورش اندام گذشت و وضعیت فعلی وی، اظهار کرد: آقای باوی از قهرمانان پرورش اندام است که چند روز پیش با حالت ضعف و بی حالی به بیمارستان امام خمینی اهواز مراجعه کرد؛ او ظاهرا مسابقات آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی را در پیش داشت و به همین منظور یک هفته رژیم فاقد مایعات گرفته بود.

وی افزود: آزمایشات وی با توجه به شرایطش، ظرف مدت کوتاهی حاضر شد و باید بگویم بر اثر کم آبی، کلیه های آقای باوی آسیب دیده بود و سموم خون وی نیز بسیار بالا رفته بود. در حین انجام کارهای درمانی وی بودیم که دچار ایست قلبی - تنفسی شد.

متخصص طب اورژانس با بیان این که قلب آقای باوی از کار ایستاد که مورد احیای قلبی - ریوی قرار گرفت، افزود: باید از کادر در مان آن روز تشکر شود، چرا که فوق العاده روز شلوغی بود و کادر درمان برای تمام بیماران از جمله آقای باوی ایثارگرانه تلاش کردند و خوشبختانه احیا موفقیت آمیز بود و بلافاصله یک نوبت هم دیالیز گرفت.

وی عنوان کرد: روز چهارشنبه نیز او را در ICU دیدم و حال عمومی اش بسیار خوب بود و آزمایشات وی نشان می دهد که آستانه خطر در حال حرکت به سمت پایین است.

فروزان گفت: کلیه‌های آقای باوی با توجه به رژیمی که داشت، یک هفته سخت را تجربه کرد و پس از انجام دیالیز، آزمایشات او روند خوبی را نشان می دهد. به هر حال روند بهبودی زمان می برد و ان شاء الله بدون عارضه، مرخص خواهد شد.

وی بیان کرد: آقای باوی تنها یک نوبت دیالیز گرفت و بعید هم می دانم که به دیالیز دیگری نیاز داشته باشد و ان شاءالله همه چیز به حالت طبیعی برخواهد گشت. خدا را شکر زمان خوبی به بیمارستان مراجعه کرد و اگر نیم ساعت دیرتر مراجعه می کرد، قطعا قصه طور دیگری رقم می خورد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پاسخ به این سوال که آیا باوی در ادامه می تواند فعالیت ورزشی خود را ادامه دهد؟ گفت: قطعا نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد ولی آن چه می بینیم این است که همه چیز خوب پیش می رود و اکنون همکاران ICU خیلی از روند درمانی وی رضایت دارند و ان شاء الله مشکل خاص دیگری پیش نمی آید.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس