کد خبر 720180
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
پیروانی

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان، گفت: نتایج تیم ملی جوانان برای مردم اهمیت زیادی دارند و هوادارن دوست دارند تیم ملی بعد از مدت‌ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش مشرق، امیرحسین پیروانی در مورد شرایط تیم ملی جوانان، تصریح کرد: برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی جوانان طبق برنامه پیش می‌رود و کم کم آماده حضور در مسابقات جام جهانی می‌شویم. قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی سنگال برگزار کنیم.

وی در مورد صبحت علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه امید نورافکن در لیگ قهرمانان برای استقلال بازی میکند و به تیم ملی جوانان نمی‌رود، اظهار داشت: امید نور افکن از بازیکنانی است که در تیم ملی جوانان رشد کرد و توانست در سطح اول فوتبال خود را معرفی کند. نورافکن از بازیکنان خوب و با تجربه تیم ملی جوانان است که در تیم ما نقش کاپیتان را دارد. حضور این بازیکن در جام جهانی برای تیم ما موثر است و امیدوارم علیرضا منصوریان که خود از چهره‌های سرشناس فوتبال ایران است و همیشه علاقه‌اش را به تیم ملی نشان داده اجازه همراهی این بازیکن در جام جهانی کره جنوبی را بدهد.

سرمربی تیم ملی جوانان، یادآور شد: خوشحالم که منصوریان و استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کنند و توانستند در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشد. استقلال بدون حضور نور افکن هم می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و به مسیر موفقیت خود ادامه دهد. تیم ملی جوانان بعد از سال‌ها به مسابقات جام جهانی راه یافته و نتایج این تیم می‌تواند باعث خوشحالی میلیون‌ها ایرانی شود. بدون شک موفقیت تیم ملی باعث خوشحالی تمام مردم ایران می‌شود. امیدواریم مصنصوریان با این مسئله موافقت کند چرا که او همیشه نشان داده نام ایران یکی از دغدغه‌های اصلی‌اش است و در دوران بازیکنی تعصب‌اش را ثابت کرده است. بعید می‌دانم منصوریان اجازه حضور نورافکن در تیم ملی جوانان را ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس