کد خبر 720131
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
پرچم آمریکا

رئیس جمهوریخواه کمیته فرعی خاورمیانه و شمال آفریقا در مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه طرحی ضد ایرانی خواستار آزادی بی قید و شرط همه اتباع آمریکایی شد که در ایران بازداشت هستند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت مجلس نمایندگان آمریکا، «الینا راس لتینن» رئیس جمهوریخواه کمیته فرعی خاورمیانه و شمال آفریقا در مجلس آمریکا با ارائه طرحی که به قول خودش فراحزبی است، مدعی شد که ایران باید همه گروگان های آمریکایی در بند در این کشور را بی هیچ قید و شرطی آزاد کند.

در عین حال، وی که نماینده ایالت «فلوریدا» در مجلس آمریکا است با صدور بیانه ای مدعی شد: نتیجه واضح باج دادن در ازای آزادی گروگان ها، انگیزه بخشیدن به ایران برای گروگان گیری بیشتر است و این دقیقا همان چیزی است که پس از پرداخت ۱.۷ میلیارد دلار باج به ایران در ازای آزادی گروگان ها صورت گرفت.

لتینن بار دیگر با نام بردن از «رابرت لوینسون»، ادعای قدیمی آمریکا درباره مفقود شدن این عضو سابق اف‌بی‌آی در ایران را تکرار و بر لزوم پاسخگویی تهران در این باره تاکید کرد.

وی همچنین ادعای مقامات آمریکایی درباره پرونده «سیامک نمازی»، «باقر نمازی»، «نزار زکا» و برخی دیگر از آمریکایی‌های ایرانی ‌تبار بازداشت شده در ایران را تکرار کرد.

گفتنی است طرح ضد ایرانی لتینن، از حمایت و امضای ۳ نماینده دیگر کنگره به نام های «تد پو»، «تد دوچ» و «نیتا لووی» برخوردار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس