کد خبر 720015
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
استقلال

آبی پوشان لیگ با منصوریان بهترین رتبه ی خود در لیگ بعد از لیگ دوازدهم را کسب کردند.

به گزارش مشرق، استقلال در پایان لیگ پر فراز نشیب شانزدهم که برای این تیم با شروع در رتبه های پایانی لیگ آغاز شد در نهایت به رده دوم جدول رسید تا نسبت به فصل گذشته با یک رتبه پیشرفت لیگ را تمام کند.


رتبه دوم لیگ برتر استقلال با منصوریان بهترین رتبه ی این تیم بعد از قهرمانی در لیگ دوازدهم است. آبی پوشان در لیگ دوازدهم با امیر قلعه نویی قهرمان لیگ شدند اما در لیگ سیزدهم به رتبه ای بهتر از پنجمی دست پیدا نکردند.


روند نزولی استقلال در لیگ چهاردهم نیز ادامه یافت و آبی پوشان در نهایت با قلعه نویی فصل را در جایگاه ششم جدول به پایان رساندند تا این تیم در مسیر نزول گام بردارد. با حضور پرویز مظلومی استقلال توانست بعد از کش و قوس های زیاد در نهایت لیگ را در رده ی سوم به پایان برساند تا آبی ها بعد از دو سال نزول دوباره به رده های بالایی لیگ باز گردند.


لیگ شانزدهم اما برای آبی پوشان با رتبه ی دوم به پایان رسید تا تیم منصوریان لیگ را با عنوان نایب قهرمانی به پایان برساند. رتبه ای که هر چند استقلالی ها را به عنوان قهرمانی نرساند اما باعث شد تا مسیر پیشرفت این تیم ادامه داشته باشد و حالا منصوریان برای ادامه ی این مسیر باید لیگ هفدهم را با عنوان قهرمانی به پایان برسانند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    0 0
    احتمالن یه ستاره دگه بزنن رو پیراهناشون واقعاً نایب قهرمانی پرسپولیس یه ستاره میخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس