کد خبر 719712
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
سعداوی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ۶ امتیازی که مقابل پیکان در دو بازی رفت و برگشت از دست دادیم، داوری حریف تقدیم کرد.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در نشست خبری بعد شکست تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: جا دارد به جان‌باختگان معدن تسلیت بگویم و آرزوی صبر برای خانواده محترمشان را دارم. از تیم حریف شناخت خوبی داشتیم. در نیمه اول مالکیت توپ دست ما بود و به گل رسیدیم اما به جای اینکه به مسائل فنی بپردازم باید بگویم این 6 امتیازی که در مقابل پیکان در بازی رفت و برگشت از دست دادیم گروه داوری به تیم پیکان تقدیم کرند.

 

وی ادامه داد: در این بازی هم دستمان بسته بود و چند بازیکن با تجربه را در اختیار نداشتیم و بیشتر از بازیکنان جوان و بومی استفاده کردیم. در صحنه دوم تحت هیچ شرایطی پنالتی نبود. ما با اینکه میزبان هستیم چرا چنین رفتاری با ما می‌کنند؟ در واقع ما در اهواز غریبه بودیم. من از تماشاگران تیم فولاد خوزستان تشکر می‌کنم که این تیم را به خوبی تشویق کردند اما متأسفانه با این رفتارها به این تماشاگران ظلم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما به دنبال بازی هستیم که آن تیمی که لیاقتش را دارد به آن برسد و آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد رقم بخورد. نمی‌دانم چرا فقط برای تیم ما اتفاق می‌افتد و معلوم نیست چه اتفاقاتی برای تیم ما رقم می‌خورد. به راحتی حق تیم ما گرفته شد. اگر باشگاه در این زمینه اقتدار خوبی داشته باشد داوران هم نمی‌توانند سهل‌انگاری کنند.

سعداوی افزود: امسال من تیم فولاد را با بودجه کمتر از 40 درصد نسبت به تیم سال گذشته تحویل گرفتم و تیم من با توجه به اینکه جوان و بومی است نیاز به زمان دارد. امیدوارم فولاد به جایگاه قبلی‌اش برگردد از کسی گله ندارم و از کسانی که با تمام وجودشان پای کار بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان فولاد تصمیم خوبی بگیرند و من با تمام وجود این تیم را دوست دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس