کد خبر 719701
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
کمالوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: امروز برای آخرین بار روی نیمکت گسترش فولاد نشستم و خوشحالم که سربلند و سرفراز باشگاه را ترک می‌کنم.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم. دوست نداشتم این 3 امتیاز را مقابل صنعت نفت کسب کنیم چرا که استاد بنده آقای کریمی در نیمکت حضور داشت. سعی کردیم عمق بازی را ببندیم تا صنعت‌نفت از این قسمت زمین نتوانند موقعیت گل روی دروازه ما ایجاد کنند.

وی همچنین در مورد عملکرد تیم خود در رقابت‌های لیگ برتر گفت: بهترین نتیجه تاریخ گسترش فولاد را در سال‌های اخیر کسب کردیم و رتبه هشتم جدول قرار گرفتیم. بازیکنانم بسیار مردانگی به خرج دادند؛ به خصوص مرتضی اسدی و محمد نصرتی نشان دادند که سن و سال و شناسنامه در فوتبال چندان با اهمیت نیست. امروز برای آخرین بار روی نیمکت گسترش فولاد نشستم و خوشحالم که سربلند و سرفراز باشگاه را ترک می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد ادامه داد: جلسات خوبی را آقایان سمندر و زنوزی داشتند و از این دو نفر به خصوص مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم گسترش فولاد در ادامه بازیها موفق باشد و سرمربی آینده شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند.

کمالوند در مورد شرایط و تجربیات خود در باشگاه گسترش فولاد خاطرنشان کرد: زمانی که وارد گسترش فولاد شدم این تیم در حال سقوط بود و اکنون گسترش فولاد یکی از بهترین نتایج خود را در لیگ برتر کسب کرده است. مشکلات بسیاری را در دوران حضورم در این تیم تجربه کردم. با این وجود بازیکنانم تلاش بسیاری انجام دادند و به همین دلیل از آنها و به خاطر غیرتی که به خرج دادند تشکر می‌کنم.

وی همچنین در مورد هم‌زمانی خداحافظی او و غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد و ارتباط این دو با یکدیگر گفت: هر دو تصمیم از مدتها قبل گرفته شده بود آقای سمندر هم از بازیکنان خداحافظی کردند. با این وجود می‌خواهم از آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم. ایشان 12 میلیارد در سال جاری برای ورزش استان هزینه کردند؛ به نظرم باید قدر ایشان را دانست چرا که ایشان نعمتی برای ورزش استان آذربایجان شرقی است.

سرمربی گسترش فولاد ضمن مثبت ارزیابی کردن سطح مسابقات لیگ برتر گفت: از آقای تاج، بهاروند و سعید فتاحی به دلیل سطح بالای برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم و در پایان می‌خواستم در مورد آینده فوتبالی خودم مختصر توضیحاتی ارائه بدهم پس از قطعی شدن جدایی‌ام از گسترش فولاد مذاکرات خوبی با دو تیم لیگ برتری داشتم که یکی نزدیک به شهر تبریز است و دیگری دورتر از تبریز قرار داد و بدون شک تا دوشنبه تکلیف نهایی فوتبالی من مشخص خواهد شد. مسلماً به تراکتورسازی نخواهم رفت. هر کجا بروم خاطرات خوب گسترش را فراموش نمی‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس