کد خبر 719108
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
خندوانه

احسان علیخانی گفت: پیش‌تولید «ماه عسل 96» را از مهرماه 95 شروع کردیم و جلسات پی در پی و متعددی با مجموعه‌های متفاوت داشتیم و این از ویژگی‌های پیش تولید امسال ماست.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - سه شنبه شب احسان علیخانی که به عنوان یکی از ویژه‌ترین مهمانان «خندوانه» در میان پانصد قسمت پخش شده در ویژه برنامه حاضر شد در حالی روبروی رامبد جوان نشست که در ابتدای صحبت‌هایش به پیش‌تولید طولانی «ماه عسل96» اشاره کرد و گفت: پیش‌تولید ماه عسل 96 را از مهرماه 95 شروع کردیم و جلسات پی در پی و متعددی با مجموعه‌های متفاوت داشتیم و شاید این یکی از ویژگی‌های پیش تولید امسال ماست که پژوهش‌ها و تحقیقات بیشتری داشتیم که با آسیب شناسی و جمع آوری آمارها و ارتباط جدی‌تر با مستندسازها همراه شد.

*سه ستاره فقط حاشیه است!
وی در پاسخ به این سوال رامبد جوان که آیا «سه ستاره» برای او حاشیه‌ساز شده است، گفت: «سه ستاره» که فقط حاشیه است و آن وسط کمی متن هم دارد! اما بگذار یک اعترافی بکنم و آن این است که تو دیوانه‌ترین آدمی‌ هستی که به «سه ستاره» آمدی و این دیوانه بودن سرشار از ویژگی‌های مثبت است. او با این توضیح رو به دوربین ادامه داد: رامبد برنده شدن را دوست دارد و برایش تلاش می‌کند و اخلاق این بازی را بلد است. بعضی حاشیه‌ها را متوجه نمی‌شوم چون من بارها هم اعلام کردم که فضای «سه ستاره» آکادمیک نیست و نباید با یک نگاه خیلی جدی با آن مواجه شد. این صرفاً یک نظرسنجی مردمی است و تخصصی هم نیست و ویژگی‌اش این است که مستقیماً با توده مردم در ارتباط است.
 
*میترسم بمیرم و کسی باور نکند
رامبد جوان در بخشی از گفتگویش با احسان علیخانی به خاطره تلخ اعلام خبر کذب فوتش در رسانه ملی و توسط مهدی توتونچی اشاره کرد و از مجری «ماه عسل» خواست تا درباره آن روز توضیح بدهد که علیخانی گفت: اعلام آن خبر و این گویش در رسانه خیلی غیرحرفه‌ای است و قطعاً آن گزارشگر می‌بایست قبل از اعلام این خبر، صحت آن را استعلام می‌کرد. او در تشریح فضای آن روز هم گفت: من در دفتر خودم پس از یک مونتاژ طولانی در حال استراحت بودم که با صدای توضیحات بچه‌های دفتر و تماس‌های عادل فردوسی‌پور بیدار شدم. خیلی روز بدی بود و من هنوز منتظرم که توتونچی به من زنگ بزند و جالب است که حتی یک تماس با من نگرفته است؛ فقط فهمیدم که اخبار فضای مجازی را باور کرده بود و آن را روی آنتن بیان کرد. در کل باید بگویم که با این ماجراها فقط نگران می‌شوم که نکند بمیرم و دیگر کسی خبر مرگم را باور نکند!
 
*جوان: در زمان مشکلات تلاش میکنم خودم را مدیریت کنم
اما در بخشی از این گپ صمیمانه رامبد جوان به سوال علیخانی درباره اینکه چطور با مشکلات و موانع سخت زندگی‌اش مواجه می‌شود گفت: صبر! من فقط سعی می‌کنم. صبر کنم تا زمان بگذرد و در طول زمانی که حالم خوب نیست تلاش می‌کنم خودم را مدیریت و کنترل کنم. من سیگار را کنار گذاشتم، دارم به صورت جدی ورزش می‌کنم که چاق نباشم و بیشتر از همیشه با خانواده‌ام در ارتباط باشم.
 
*ورزش رزمی آرامم میکند
پس از آن جوان از علیخانی همین سوال را پرسید و پاسخ تهیه کننده «ماه عسل» این طور بود: من در سال 95 و در مواجهه با چند ماجرا احساس کردم آدم ضعیفی هستم. ببینید بگذارید قبل از آن بگویم که متاسفانه تصوری که وجود دارد این است که آدمها فکر می‌کنند مجریان تلویزیون باید خیلی محکم، مثبت، اهل درایت و کامل باشند. مجریان الزاماً علیه السلام نیستند و من اصلاً تصور الگو بودن را در خودم ندارم و برای همین ممکن است گاهی آن طور که باید باشم رفتار نکنم. اتفاقاتی که برای من در سال 95 افتاد باعث شد که فکر کنم آدم ضعیفی هستم و در مواجهه با کسی که در حق آدم بدی می‌کند بلد نبودم خودم را کنترل کنم، برای همین رفتم سراغ ورزش جدی و بوکس و بعد از سالها فهمیدیم که کسانی که ورزش رزمی می‌کنند چرا اینقدر آدم‌های آرام و متینی هستند.
 
*می خواهم به مستندسازی بیشتر توجه کنم
در پایان این گفتگو این طراح و برنامه‌ساز خطاب به رامبد جوان که پرسیده بود تا چه زمانی در تلویزیون کار می کند، گفت: من تا وقتی کار می‌کنم که بتوانم تاثیری داشته باشم و هرگز هیچ وقت با زور و اجبار کار نکردم و تصمیمم این است که شاید کارهای دیگری را هم جدی‌تر انجام بدهم و دنبال ساخت مستند باشم و کمی هم سراغ تهیه‌کنندگی در سینما بروم.
 
در پایان برنامه نیز احسان علیخانی کیک پانصدمین قسمت «خندوانه» را برید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس