کد خبر 719101
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کابینه روحانی

پورمختار گفت: روحانی عنوان کرد که اگر انتخاب شوم، سن کابینه را پنج سال جوان خواهم کرد، که این حرف جالب و خنده‌داری است، یعنی سن متوسط کابینه که حدود 65 تا 70 سال است، تا 60 سال کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کابینه دولت یازدهم پیرترین کابینه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون است، گفت: عملکرد دولت یازدهم نشان داد که سن بالا و پیری کابینه علی‌رغم داشتن تجربه، کشش ذهنی و جسمی لازم را برای کار ندارد. 

وی افزود: جایگاه ریاست‌جمهوری و وزارت نیاز به تحرک و فعالیت زیاد جسمی و فکری دارد و مسئولین اجرایی باید با توجه به شرایط کشور،‌ وقت زیادی را صرف کار خود کنند. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما امروز با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم و عرصه جنگ است و برای این عرصه ما نیاز به مرد جنگی داریم تا با حساب و کتاب و برنامه و انگیزه و با روحیه انقلابی و جهادی کار کند. 

پورمختار خاطرنشان کرد:‌ با این وضعیت است که می‌تواند وضعیت اقتصادی سامان پیدا کند و ما را از وضعیت خارج سازد و ما را از این رکود کشنده‌ای که چند سالی است که حاکم است خارج کند. 

وی افزود: با انتخابی که مردم در مورد دولت آینده خواهند داشت، امیدواریم که نیروهای جوان و باانگیزه کار را به دست بگیرند و من معتقدم که با این روش، تحولات اساسی در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی و... رخ خواهد داد. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان داشت: آقای قالیباف و آقای رئیسی با توجه به مسئولیت هایی که پیش از این برعهده داشته و روشی که در انجام امور داشته‌اند، می توانند در عرصه ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی باشند.

پورمختار خاطرنشان کرد: آقای روحانی عنوان کرده که اگر من انتخاب شوم، سن کابینه را پنج سال جوان خواهم کرد، که این حرف جالب و البته خنده‌داری است، یعنی سن متوسط کابینه که حدود 65 تا 70 سال است، تا 60 سال کاهش پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: این حرف در حالی است که آقای روحانی خود 71 سال سن دارد، سن خودش را چه کار می‌کند؟ حتماً می‌خواهد شناسنامه‌اش را اصلاح کند و پنج سال جوان شود. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت:‌ اینگونه رفتارها در واقع مسخره کردن مردم است. آقایان در طول چهار سال دولت یازدهم به هیچ جوانی میدان نداده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس