کد خبر 718776
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
فیلم/ نظر نامزدها در مورد مناظره چه بود؟

روزنامه آمریکایی با بیان سرخوردگی شدید ایرانی‌ها از قرارداد هسته‌ای حسن روحانی نوشت: اینک روحانی با خطرهای زیادی مواجه است و تحلیلگران بر این باورند که احتمال باخت او در این دور از رقابت‌ها بالا است.

به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» در تحلیلی پیرامون رقابت های انتخاباتی بین نامزدهای ریاست جمهوری ایران نوشت: «حسن روحانی» رییس جمهور نسبتا میانه رو ایران با فشارهای فزاینده‌ای از سوی تندروهای این کشور بابت کاسته شدن از برنامه هسته‌ای در عوض توافق اتمی با آمریکا و پنج قدرت دیگر جهانی مواجه است.

بر اساس این گزارش، اینک روحانی با خطرهای زیادی مواجه است و تحلیلگران منطقه‌ای و آمریکایی  بر این باورند که ممکن است روحانی رقابت را به حجت الاسلام رئیسی واگذار کند.

 به نوشته این روزنامه، بزرگترین سئوال این است که آیا رای دهندگان ایران حامی «حجت الاسلام رئیسی» یا «محمدباقر قالیباف» رقیب اصولگرایش برای عدم انتخاب شدن مجدد حسن روحانی می‌شوند.

این روزنامه نوشت: مشکل برای روحانی و میانه روها این است که مردم ایران بسیار ناامید از نتایج توافق هسته‌ای هستند زیرا انتظار تعجیل سرمایه گذاران خارجی برای حضور در ایران را داشتند که این اتفاق نیفتاد.

  بر این اساس، آنچه که رخ داد دقیقا برعکس بود و به علاوه بیم این‌که «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا با این توافق کنار می‌آید یا با تحریم‌های جدید  علیه هر بانکی که می‌خواهد به ایران برود، وجود دارد.

این روزنامه با اشاره به رقابت محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام رییسی علیه حسن روحانی نوشت، حسن روحانی در مناظره‌های انجام شده بیشتر بر حمله به قالیباف تمرکز کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سیدرضا حسینی خراسانی IT ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    اگر بجای حمله به منتقدان و مردم به اجنبی ها حمله میکرد اقتدار ما بیشتر از این حرفها بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس