کد خبر 718760
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: هرجا مردم به عنوان علل اصلی حضور خوب دارند پیروزی بدست می‌آید و تا جایی که مردم همراهی کنند نتیجه پیروزی است.

به گزارش مشرق، سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «جوانان انقلابی» که عصر امروز در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: رهبرانی که همواره توحید را تبلیغ کردند و منادی خداپرستی بودند؛ اعم از پیامبران و معصومین و به خصوص کسانی که حکومت الهی را تشکیل دادند، همواره پیروز بودند.

سردار غیب پرور افزود، حرکت حضرت موسی بعد از بعثت در دو بخش بود؛ اول جایی که بنی‌‌اسرائیل او را یاری کردند و بخش دیگر وقتی است که امت دچار غفلت شدند. از این قضیه به این نتیجه می‌رسیم که هرجا مردم به عنوان علل اصلی، حضور خوب دارند پیروزی بدست می‌آید و تا جایی که مردم همراهی کنند نتیجه پیروزی است.

غیب پرور تأکید کرد جایی که مردم با رهبر الهی هستند و با بصیرت حرکت می‌کنند رهبر الهی پیروز است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان باید تاریخ ایران و اسلام را خوب مطالعه کنند، خاطرنشان کرد: انسان‌هایی می‌توانند در عرصه انقلابی بمانند که خودشان را هم‌عرض رهبر الهی نبینند.

سردار غیب پرور یادآور شد کسانی که در انقلاب اسلامی ما خودشان را هم‌عرض امام خمینی(ره) می‌دیدند، نتوانستند ماندگار باشند و این جریان همراهی یا عدم همراهی کماکان ادامه دارد.

غیب پرور خاطر نشان کرد: چون مردم امام را همراهی کردند، انقلاب پیروز شد و جنگ هشت ساله اداره شد. این که می‌گویند دست خالی بودیم درست است. ما واقعا هیچ چیزی نداشتیم اما چون مردم امام‌شان را فهمیده‌بودند، توانستیم در آن شرایط پیروز شویم. پس نتیجه می‌گیریم پیروزی همان همراهی مردم است و مردم باید رهبر الهی را درک و به او اعتماد کنند.

وی ادامه داد: امروز در مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی هستیم که این مرحله به دلیل پیچیده بودن، طولانی شده‌است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهم‌ترین کار ما در بسیج این است که رابطه امام و امت را محکم‌تر کنیم، یادآور شد: اساساً مردم‌سالاری دینی متعلق به انقلاب اسلامی است و در این حال دولت‌ها دارای نقش هستند و باید به کلام رهبر عمل کنند. اگر کلام رهبر انقلاب را به عنوان یک منظومه نگاه کنیم از هیچ مسئله ای غفلت نکردیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه برای صیانت از انقلاب باید به داشته‌های درونی‌مان تکیه کنیم ادامه داد: اعتماد به رهبری و نقش دانشجویان در این میدان بسیار مهم است. هر جا که حرکت دانشجویی صورت گرفته توانسته بقیه را با خود همراه کند. اگر حس مطالبه‌گری دانشجویان از بین برود باید فاتحه انقلاب را خواند.

غیب‌پرور یادآور شد: امروز فقط موضوع انتخابات نیست، عرصه‌های مهم و حساس زیادی داریم که اگر جوانان انقلابی در صحنه نباشند کلاه ما پس معرکه است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: باید دایره بسیج را باز کنیم، ظرف بسیج باید به گونه‌ای باشد که همه را در خود جای دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس