کد خبر 718545
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
مجتبی شاکری

عضو شورای شهر تهران گفت: با رد صلاحیت‌های فله‌ای یک نوع مهندسی انتخابات در انتخابات شورای شهر و روستا توسط جریان اصلاحات صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری عضو شورای شهر تهران، ضمن انتقاد از ردصلاحیت‌های فله‌ای صورت گرفته توسط جریان اصلاحات در انتخابات شورای شهر،‌ گفت: اتفاق عجیبی در حال وقوع است و در شرایط پر رنگ شدن انتخابات ریاست جمهوری ماجرای رد صلاحیت‌های شورای شهر دارد جفای بزرگی به این انتخابات می‌شود.

وی ادامه داد: طبق قانون باید مواردی که باعث رد صلاحیت یک کاندیدای انتخاباتی شورای شهر می‌شود را به اطلاع وی برسانند اما متاسفانه اکنون با عناوین کلی به کاندیدا عنوان می‌کنند که برای چه دلیل رد صلاحیت شده‌اند.

شاکری با ابراز تعجب از اینکه برخی از افرادی را که در سال گذشته در انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تائید شده بودند در این دوره با عناوینی چون نداشتن التزام به ولایت فقیه و قانون اساسی رد صلاحیت کردند، بیان داشت: یک نوع مهندسی انتخابات در انتخابات شورای شهر و روستا توسط جریان اصلاحات در حال شکل گرفتن است.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: در شرایطی که قانون اساسی 4 مرجع استعلام را مشخص کرده است، اما متاسفانه جریان اصلاحات فراتر از قانون عمل می‌کند ضمن اینکه خود این جریان در انتخابات‌های قبلی منتقد جدی به نظارت استصوابی بود اما حال به بی‌قانونی دست می‌زنند.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورود جدی ریاست مجلس به این بی‌قانونی گفت: هنوز هیچ نتیجه‌ای از رایزنی با آقای علی لاریجانی حاصل نشده است اما می‌طلبد ایشان نسبت به این بی‌قانونی ورود جدی داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس