فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل نیجریه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در گروه B رقابت‌های جام جهانی 2017 باهاما از ساعت 3 بامداد امروز (سه‌شنبه) به مصاف نیجریه رفت و با برتری 6 بر 5 در ضربات پنالتی به مرحله بعد راه یافت.

در وقت نخست این دیدار که هردو تیم از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار بودند کاپیتان محمد احمدزاده برای ایران گلزنی کرد. وقت دوم مسابقه با گلزنی نیجریه از روی نقطه پنالتی ادامه پیدا کرد و بلافاصله محمدعلی مختاری گل دیگری برای ایران به ثمر رساند.

در ادامه این وقت نیجریه که نشان داده بود با هدف صعود به میدان آمده است بار دیگر دروازه ایران را باز کرد اما احمدزاده بار دیگر دروازه نایب قهرمان آفریقا را باز کرد. این وقت در نهایت با یک گل دیگر از سوی سبزپوشان نیجریه همراه بود تا وقت دوم و نفس گیر مسابقه با تساوی 3 بر 3 دو تیم با پایان رسید.

وقت پایانی این دیدار از سوی دو تیم با حساسیت بسیار بالایی دنبال شد و نیجریه با گلزنی خود برای اولین بار در طول مسابقه از ایران پیش افتاد. تیم ملی ایران با گل محمدعلی مختاری نتیجه را به تساوی 4 بر 4 رساند تا این دیدار در 3 دقیقه وقت اضافه پیگیری شود.

وقت اضافه این دیدار بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند. درنهایت پس از ضربات پنالتی این دیدار با نتیجه 6 بر 5 به سود ایران به پایان رسید.

ساحلی بازان کشورمان که در نخستین دیدار 3 بر 2 مکزیک را از پیش‌رو برداشته باشند و در دومین بازی خود 5 بر 3 مقابل ایتالیا شکست خوردند، با پیروزی مقابل نیجریه به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. طبق قرعه قبلی تیم ملی کشورمان در این مرحله با سوئیس بازی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس