معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: پاسداران وابسته و بازنشسته با برنامه‌ريزي دقيق همچون گذشته بايد سازمان‌دهي شده و مسائل مهم و استراتژيك استان خود را در حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي، امنيتي و سياسي بررسي، كنترل و مديريت كنند تا از ارزشهاي انقلاب عدول نشود.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، سردار سرتيپ پاسدار جمال الدين آبرومند در همايش كانون بازنشستگان اين نهاد، با اشاره به جانفشاني شهدا براي حفظ ارزشها و آرمان هاي اسلام و انقلاب اظهار داشت: اين انقلاب نتيجه تلاش هاي پيامبران و ائمه اطهار است و ما امروز مديون و بدهكار انقلاب، امام، رهبر معظم انقلاب و شهيدان هستيم.
وي افزود: بازنشستگان و وابستگان سپاه نگران حفظ آرمان هاي نظام بوده و دغدغه‌اي جز پاسداري از انقلاب ندارند.
سردار آبرومند با يادآوري تجربيات دوران دفاع مقدس تصريح كرد : در آن زمان هر چه ميدان جنگ و خاكريزهاي نبرد بزرگتر مي شد، نيازمند ورود يگان هاي جديدي بوديم و امروز نيز در هجمه بزرگ و جنگ نرم دشمن و شبيخون و ناتوي فرهنگي بايد يگانهاي جديدي وارد ميدان كنيم و اين نيروي جديد همين وابستگان و بازنشستگان سپاه هستند.
معاون هماهنگ كننده سپاه با انتقاد از عملكرد صدا و سيما در موضوع جنگ نرم يادآور شد: دغدغه صدا و سيما تنها نشاندن مخاطب پاي تلويزيون است اما اين كافي نيست و بايد محتوا و هدف برنامه ها مشخص بوده و ارزشي باشد.
وي افزود: امروز سپاه ، بسيج و همه دوستداران انقلاب نگران مسئله جنگ نرم هستند چون در اين نوع جنگ همه چيز آرام آرام صورت گرفته و اثرگذار مي شود.
سردار آبرومند ادامه داد: ما وارد صحنه‌اي از جنگ شده‌ايم كه درآن به يگان‌هاي جديد نياز داريم و براي ايجاد اين نيروي پشتيبان هزاران پاسدار بازنشسته وجود دارند كه بزرگترين حماسه‌ها و صحنه‌هاي دوران انقلاب در مقاطع گوناگون را آفريده اند و همواره آماده جانفشاني و ايثار در راه حفظ و پاسداري از انقلاب هستند.
وي پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران را زمينه ساز بيداري اسلامي در منطقه و جهان عنوان كرد و اظهار داشت: انقلاب ما اين فرصت را براي ملت ايران فراهم كرد كه يك نقش جدي در سرنوشت جهاني ايفا كنند كه پاسداران بازنشسته جزو همين دسته هستند يعني آنهايي كه در سال 57 در صحنه بودند و نقش خود را تا امروز در عرصه هاي مختلف انجام داده و زمينه ساز ترويج انقلاب اسلامي و انديشه‌هاي ناب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و بيداري ملت هاي دنيا شده اند.
سرتيپ آبرومند با اشاره به حضور صدها هزار پاسدار در بهترين دوران انقلاب و كوران حوادث يادآور شد: پاسداران وابسته و بازنشسته با برنامه‌ريزي دقيق همچون گذشته بايد سازمان‌دهي شده و در سراسر كشور و استان ها، مسائل مهم و استراتژيك استان خود را در حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي ، امنيتي و سياسي بررسي ، كنترل و مديريت كنند تا از ارزشهاي انقلاب عدول نشود.
وي لزوم هماهنگي كانون هاي بازنشستگي استان ها با فرماندهان سپاه آن مناطق را مورد تاكيد قرار داد و افزود: پس از سازماندهي نيروها در عرصه‌هاي مختلف امنيتي، فرهنگي، اجتماعي و ساير حوزه ها ، با ظرفيت سازي و برنامه‌ريزي مطلوب و هماهنگ با سپاه استاني بايد در پي انجام كارها و نتايج اثرگذار باشيم.
معاون هماهنگ كننده سپاه در پايان خواستار اجراي مديريت راهبردي براي ايجاد بسترهاي مناسب جهت نقش آفريني اعضاي سپاه در پاسداري از انقلاب اسلامي شد و گفت: ارائه خدمات آموزشي، تربيتي و بصيرتي در كنار خدمات مسكن ، وام و ساير امور، شرط لازم در تكريم و قدرشناسي وابستگان سپاه است اما آنچه سپاه بر آن تاكيد دارد ايجاد بسترهاي مناسب براي تقويت روحيات معنوي و جهادي و روحيه پاسداري در نيروها با الگوگيري از حضرت سيدالشهداء (ع) و با هدف پاسداري از انقلاب اسلامي است كه سازمان دهي جديد در تشكيلات اين كانون دقيقاً در راستاي همين هدف ارزنده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    با سلام وعرص ادب واحترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس وروح امام ره جناب سردار آبرومند اینجانب از نیروهای دسته سوم شهید باکری بود وبا آنکه در نود درصد عملیاتهای بوده وسه نوبت مجروح شدن را تجربه واز سن شانزده ساگی به فرمان امام خمینی ره لبیک گفتته ودر لباس مقدس بسیج وسباه خدمت نموده اکنون جندسال بازنشته وفراموش شده وگویا گمنام هستم ودرسن47سالگى با کوهی مشگلات دنیوی ویکهمسر بیماروبستر رورگار م را سبری مکنم ؟؟؟؟ سردار بزرگوار اگر ندا ی من حقیر به حصورتان رسید شما قسم به خون سید وشهدا چند دقیقه از وقتتان را اگر بچه های جنگ ارزشی دارند را به این حقیر داده با تشکر منلاه توفیق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس