کد خبر 717695
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
سینمای جهان

یک هکر ادعا کرده که توانسته با هک نتفلیکس، فصل جدید سریال «نارنجی، مشکی جدید است (نارنجی مد روز است)» را دانلود کند.

به گزارش مشرق، یک هکر ادعا کرده که توانسته فصل پنجم سریال درامدی (درام کمدی) «نارنجی مشکی جدید است» را از سرور های شبکه نتفلیکس دانلود کند. گفته می شود او حتی برای نشان دادن صحت صحبت هایش، قسمت اول از فصل پنجم این سریال را روی یک سایت اشتراک فایل غیرقانونی به اشتراک گذاشته و حالا از نتفلیکس درخواست باج کرده. این هکر که با نام «لرد سیاه» شناخته می شود می گوید اگر شرکت مربوطه مبلغ مورد نظر وی را پرداخت نکند، قبل از روز 9 ژوئن که سریال پخش سراسری می شود، فصل پنجم را در فضای مجازی انتشار می دهد.

از طرف دیگر نتفلیکس هم ادعا می کند که شرایط را کاملا در اختیار دارد و ظاهرا قصد پرداخت مبلغی به آقای هکر را ندارد. این شرکت سرویس پخش فیلم اینترنتی به خبرگزاری ها گفته که موضع کاملا فعالی دارد و فعلا CIA و FBI مشغول تحقیق روی پرونده هستند. به طور قطع آنها نمی خواهند به هکرها این پالس را بدهند که هر کسی با وارد شدن به سور های آنها می تواند مبلغ قابل توجهی را به خودش اختصاص دهد. آن هم در آستانه پخش فصل پنجم دیگر سریال مهم این شرکت، «خانه پوشالی». اثری سیاسی که در آن بارها رئیس جمهور آمریکا مجبور به مذاکره با تروریست ها و افراد باج خواه می شود، اما در نهایت بدون تن دادن به هر نوع نرمش و پرداخت وجه، به نتیجه دلخواهش می رسد.

نکته جالب این که «لرد سیاه» مبلغ درخواستی خودش را رسانه ای نکرده و صرفا از عبارت «ساده» برای خواسته اش استفاده کرده است. او همین طور ادعا کرده که سریال هایی از شرکت های دیگر را هم در دست دارد و می خواهد از آنها هم مبالغی را دریافت کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس