ضرغامی

آقای روحانی این روحیه را دارد وقتی کسی مسئله ای را با حرارت برایشان می گوید دوست دارد مدیر بالاترش بگوید این مسئله خیلی مهم است ای معاون من برو این کارخانه را بررسی کن ، ببین چرا تعطیل شده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی در گفتگویش با برنامه تاریخ آنلاین اشاره می کند چرا در کشور ما چرا چادر مشکی تولید نمی‌شود. چند تا کارخانه بوده است که این کارخانه ها ورشکست شدند یا آنها را ورشکست کردند و چند تا تاجر انحصار واردات چادر مشکی زن و بچه ما را در اختیار دارند. من این مسئله را در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کردم البته بحث من آنجا این بود که چادر رنگی یا چادر سفید یا چادر گل گلی چه اشکالی داشت که آنرا از ما گرفتند. یکنفر پرسید شما در صدا و سیما بودید نقش خودتان چیست ؟ من گفتم که اگر من مقصر باشم ، اشکالی ندارد آنرا به زبان بیاورم . اما سالهای اول منسوخ شد ، چادر مشکی چون با کلاس تر بود، مد شد. مادران ما چادر رنگی سرشان می کردند و دم مغازه برای خرید می رفتند. چادر مشکی حالت اعیانی و مجلسی داشت و در مراسم خاص سر می‌کردند و اگر هم داشتند یک دانه داشتند و می‌رفتند از بقچه در می آوردند یک جا می‌پوشیدند دوباره سرجایش می گذاشتند.

من بشدت طرفدار چادر رنگی و چادر گل گلی هستم ومعتقدم دستهایی در کار بوده که آن را از مردم ما گرفتند. همزمان چادر مشکی که کاملا حاکم شد که یک خورده گرونتر و شیک‌تر بود اما بعد چادر مشکی در داخل هم تولید نشد. من در پستی نوشتم یک گروه تحقیق و تفحص از مجلس برود و ببیند چند کارخانه ای که چادر مشکی تولید می کردند چرا تعطیل شدند. چرا هرگز کسی به سمت چادر مشکی نرفت. اتفاقا صد در صد سودآوری دارد چون مصرف در داخل کشور خیلی بالاست . یکبار من ضرب و تقسیم کردم و فهمیدم سودآوری دارد. در ضمن بازار منطقه را هم می توانیم در دست بگیریم و صادر کنیم. چه می شود صاحبان انحصار و سیاست های اقتصادی این دولت یا هر دولتی باشد چادر مشکی در داخل بسته شد همه واردات انجام می دهند و آن چادر ارزان سبکی که چیت معمولی هم هست اصلا از دسترس فرهنگی مردم خارج شد. البته در شورای عالی انقلاب فرهنگی مفصل توضیح دادم آقای روحانی هم شنیدند و حتی اصرار کردم آقای روحانی من دوست دارم نظر  شما را هم بدانم! اما آقای روحانی مثل بقیه مواضعشان فقط نگاه کردند تا نفر بعد صحبت کند. آقای روحانی این روحیه را دارد وقتی کسی مسئله ای را با حرارت برایشان می گوید دوست دارد مدیر بالاترش بگوید این مسئله خیلی مهم است ای معاون من برو این کارخانه را بررسی کن ، ببین چرا تعطیل شده است. بعد به آن طرفی که دارد این حرف را می‌زند روحیه بدهد که این حرف شما خیلی خوب است. بعضی مواقع وقتی با آقای روحانی صحبت می کنید با حرارت حرف‌های جدی می‌زنید انگار با این بشقاب دارید حرف می زنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    35 7
    خدا لعنت کند عواملی را که برای لجبازی یا سودجویی به رشد فرهنگ ابتذال کمک کرند و می کنند. امام خمینی فرمودند تقوا برای همه لازم است برای آنان که در رأس امورند بیشتر.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    37 8
    بشقاب!!؟خخخخخخخخخ
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    40 32
    ای کاش آقای ضرغامی که در مورد همه چیز اظهار فضل می کند،یکبار در مورد عملکرد خودش در مدت ریاست بر صدا و سیما توضیح میداد.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    43 12
    درود
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    26 14
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب سخنش نهفته باشد افسوس برای اینگونه ادبیات زشت
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    12 19
    حرف زدن که واجب نیست کجا اقای ضرغامی اظهار فضل کرده است که تو انتقاد بی مورد می کنی کمی فکر کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس