کد خبر 716929
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
بازسازی پل تخریب شده در سیل توسط حشدالشعبی

بارش شدید باران سبب تخریب پل جاده مواصلاتی تلعفر به موصل شد، نیروهای یگان لجستیکی حشد شعبی ترکمانی توانستند در کمترین زمان ممکن، خرابی‌های ناشی از جاری شدن سیل و این جاده تخریب شده را بازسازی کنند.

 به گزارش مشرق، بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب،  خسارت‌هایی به جاده ارتباطی تل عبطه به تلعفر وارد آمد و پلی که بر روی آن ساخته شده بود، تخریب شد به همین سبب نیروهای لجستیکی حشد شعبی با تمام نیرو و امکانات خود و با توجه به اهمیت این جاده استراتژیک وارد عمل شده و آن را بازسازی کردند تا خودروهای مردم و حشد شعبی بتوانند از این پل عبور کنند.

حاج حیدر کرکوکی از مسئولان یگان لجستیکی رزمندگان حشد شعبی ترکمان می‌گوید: من کار تدارکاتی انجام می‌‌دهم، این جاده، ‌جاده‌ای استراتژیک میان موصل و تلعفر است، دیشب به دلیل بارش باران، سیلاب جاری شد و پل روی جاده را تخریب کرد، به همین سبب آمدیم اینجا را بازسازی و تعمیر کنیم، مردم هم پشت این پل تجمع کرده‌اند تا پل را تعمیر کرده و بعد بتوانند عبور کنند.

وی افزود : ما از کرکوک وسایل مورد نیاز نیروهای مردمی را جمع آوری می‌کنیم و اینجا می‌ آوریم و بین نیروهای حشد شعبی توزیع می‌کنیم.

عدنان صدر یکی دیگر از فرماندهان حشد شعبی ترکمانی از منطقه کرکوک گفت: ما بر اساس فتوای ‌آیت الله سیستانی به جبهه آمده‌ایم تا با داعش بجنگیم، در تلعفر شیعیان زیاد هستند و این جاده‌ همان راهی است که حضرت زینب(س) با کاروان اسرا از طریق آن به دمشق رفت.

این فرمانده حشد شعبی ترکمانی تأکید کرد: ما جان و مال ما همه را در راه اهل بیت(ع) فدا می‌کنیم.

وی افزود : ما اینجا با داعش می‌جنگیم، ‌ داعش مورد حمایت اسرائیل است، ما از آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم و از آیت‌الله سیستانی راضی هستیم که فتوای جهاد را صادر کرد، ما و همه مردم آمدیم که با داعش بجنگیم. ان شاء‌ا لله طی روزهای آینده، تلعفر را آزاد خواهیم کرد و پرچم امام حسین(ع) را بر آن برافراشته خواهیم کرد.

عدنان صدر خاطر نشان کرد: ان شاء‌الله، ‌داعش تمام خواهد شد و از اینجا می‌رویم به هر کجا که داعشی و آمریکایی اسرائیلی هست و با آنها خواهیم جنگید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس