ترامپ

رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که نفی هولوکاست نوعی یهودستیزی خطرناک است که باید محکوم شده و جلوی آن گرفته شود.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در روز یادبود هولوکاست اعلام کرد، واشنگتن به مبارزه با تمام انواع یهودستیزی متعهد است و هرگز در این خصوص ساکت نخواهد نشست.

بنا بر گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه کسانی را که هولوکاست را انکار می‌کنند، «شیاطین وحشتناک» خواند و گفت که به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا «همواره در کنار مردم یهودی» خواهد ایستاد.

بر اساس این گزارش، سخنرانی ترامپ درباره هولوکاست در مراسمی که توسط موزه یادبود هولوکاست آمریکا در ساختمان کنگره برگزار شده بود، ارائه شد.

ترامپ تأکید کرد: «کسانی که هولوکاست را انکار می‌کنند، در این اقدام شیطانی همدست هستند و ما هرگز ساکت نخواهیم نشست.»

وی افزود: «انکار هولوکاست نوع خطرناکی از یهودستیزی است که در سراسر جهان ادامه دارد و در محیط های دانشگاهی، در حملات علیه جوامع یهودی و یا زمانی که مهاجمان، اسرائیل را به نابودی کامل تهدید می‌کنند، مشاهده می‌شود».

رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: «این وعده من به شماست: ما با یهودستیزی مقابله می‌کنیم. ما تعصب را از بین خواهیم برد و نفرت را محکوم خواهیم کرد... به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا من همیشه در کنار مردم یهودی خواهم ماند و من همواره در کنار دوست و شریک بزرگمان، اسرائیل خواهم بود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میم IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    4 0
    یکی مث هیتلر پیدا میشه آمریکا اینگیلیس از بین میبره حتما
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
    2 0
    آر آقای ترومپ - هولوکاست را نگذارید مذمت شود و گرنه زشت تر زت هولوکاست شما در جای جای دنیا اخص هیروشیما و ناکانی و ویتنام و ........افغانستان و عراق و یمن و غزه و لبنان و... نوبتش می رسد - اما بدانید ننگ با رنگ پاک نمی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس