کد خبر 715148
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
ادامه تظاهرات در ترکیه

طی عملیاتی که در یک هفته اخیر در سرتاسر ترکیه انجام شده، یکهزار و ۲۰۰ نفر به اتهامات تروریستی و همکاری با گروه پ. ک. ک. و گروه گولن دستگیر شده اند.

به گزارش مشرق، وزارت کشور ترکیه اعلام کرد: طی عملیاتی که در یک هفته اخیر در سرتاسر ترکیه انجام شده، یکهزار و ۲۰۰ نفر به اتهامات تروریستی و همکاری با گروه پ. ک. ک. و گروه گولن دستگیر شده اند.
این تعداد افراد طی یک هفته اخیر و با انجام ۳۲۱ عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در استان‌های بیتلیس، دیاربکر، ماردین، الازیغ، شیرناک، حکاری، سیرت، تونجالی و بینگول دستگیر شده اند.

بنا به اعلام وزارت کشور ترکیه، ۱۸۵ نفر از این افراد به اتهام همکاری با گروه تروریستی پ. ک. ک، یک هزار و ۱۵ نفر به اتهام ارتباط با گروه فتح الله گولن و ۲۶ نفر نیز به اتهام ارتباط با گروه‌های تروریستی چپ‌گرا دستگیر شده اند.

بر اساس گزارش وزارت کشور ترکیه، در عملیات مبارزه با تروریسم نیروهای این کشور، ۵۳ تروریست نیز به هلاکت رسیده اند و ۶۳ انبار مهمات و پناهگاه مورد استفاده از سوی گروه‌های تروریستی منهدم و ۳۰ بمب دست ساز نیز خنثی شده است.

بنا به گزارش وزارت کشور ترکیه، در عملیات ماموران امنیتی این کشور ۲ تن مواد منفجره، ۶۵ نارنجک و ۷۷ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است.

همچنین بر اساس این گزارش، در یک هفته گذشته ۶۱۳ عملیات مبارزه با مواد مخدر در ۷۲ استان ترکیه اجرا شده که در جریان آن ۹۱۸ نفر در رابطه با قاچاق مواد مخدر و ۲ هزار و ۱۲۴ نفر نیز در ارتباط با مهاجرت غیرقانونی دستگیر شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    0 2
    مرگ بر پ ک ک
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    2 1
    مرگ بر آنکارا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس