کد خبر 714449
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: حساسیت بازی با العین خیلی بالاست.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین در چارچوب مسابقه‌ای از گروه C لیگ قهرمانان آسیا،‌ گفت:‌ یک بازی مهم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی فردا از گروهمان صعود کنیم. حساسیت بازی بسیار بالا است. امیدوارم با تجربه از مسابقه قبلی عملکرد خوبی مقابل العین به نمایش بگذاریم. بازی سختی داریم. العین تیم بزرگی در آسیا است. تلاشمان را کردیم و با تمام توان بازی می‌کنیم. امیدوارم  هواداران با تمام توان در بازی فردا به میدان بروند.

وی در مورد اینکه ذوب آهن سال قبل در اصفهان به العین باخت، گفت: شناخت خوبی از العین دارم. این تیم جزو تیم‌هایی است که بازی خانگی و بیرون از خانه برایش فرقی نمی‌کند. آنها با یک استراتژی بازی می‌کنند. در صحبت‌های اولیه خودم گفتم باید از تجربه مسابقات قبلی استفاده کنیم. العین در زمین حریف هم تیم بسیار خطرناکی است و توانست بنیادکار را شکست دهد.

حسینی در مورد اینکه گاهی بازیکنان این تیم کارت‌های زرد غیر حرفه‌ای دریافت می‌کنند، اظهار داشت:‌ در آسیا کارت نگرفتیم اما در لیگ داوران سخت‌گیرتر هستند.

سرمربی ذوب آهن درمورد بازیکنان باکیفیت العین، گفت: همه تیم‌ها با شناخت کافی از یکدیگر به زمین می‌روند. حریفان آنالیز تیمی و فردی می‌شوند. مهره‌های موثر العین را می‌شناسیم و به بازیکنان تیم‌مان اطلاعات موثری دادیم و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه در صورت برنده شدن صعود این تیم قطعی خواهد شد، گفت: العین بسیار خطرناک است. بازیکنان ما می‌دانند نباید طوری بازی کنند که غافلگیر شوند. العین بازیکنانی دارد که می‌توانند ما را غافلگیر کنند همانقدر که ما تلاش می‌کنیم گل بزنیم باید همانقدر تلاش کنیم که غافلگیر شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا از همان ابتدای بازی برای گلزنی به میدان می‌روند، اظهار داشت: تلاش‌مان این است که در همان ثانیه اول گل بزنیم اما این کار سخت است. العین اصول دفاعی را به خوبی بلد است. آنها با وجود بازی در زمین حریف پرس می‌کنند. خوشحالیم با تیم به این خوبی بازی داریم و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

وی در مورد مصدومان تیمش، گفت: علی حمام را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس